dahwan Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 (endret) Hver gang jeg starter PC-en, logger på og kommer til skrivebordet popper denne beskjeden opp. Hva skjer? Og har dette noe med at hver gang jeg åpner en fil i Windows Media player så får jeg "The program has stopped working and was closed" error innen noen sekunder å gjøre? Endret 19. november 2007 av dahwan
Knugo Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Samme her Den spretter opp 7-8 ganger hver gang PC-en blir restartet. Utrolig irriterende.
Noel Leon Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Jeg får samme beskjed. Det begynte etter jeg byttet hovedkort i maskinen.
nasse222 Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Har dere Nero7 ? Da er det den som gjør det! Avinstaller Nero7, den går IKKE sammen med Vista! Se tidligere post av meg som heter: "Tips til alle med Nero7" (eller noe sånt.. Nero7 føkker opp de fleste programmer på maskiner med Vista, original programmer også!
nasse222 Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Hver gang jeg starter PC-en, logger på og kommer til skrivebordet popper denne beskjeden opp.Hva skjer? Og har dette noe med at hver gang jeg åpner en fil i Windows Media player så får jeg "The program has stopped working and was closed" error innen noen sekunder å gjøre? Nettwork Sharing er bare til å slå av også, bare tull!!! Start>Kjør>msconfig>under tjenester haker dere bort denne! Ligger og surrer og bruker Cpu og minne hele tiden! -BOSS
IP Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Hver gang jeg starter PC-en, logger på og kommer til skrivebordet popper denne beskjeden opp.Hva skjer? Og har dette noe med at hver gang jeg åpner en fil i Windows Media player så får jeg "The program has stopped working and was closed" error innen noen sekunder å gjøre? Nettwork Sharing er bare til å slå av også, bare tull!!! Start>Kjør>msconfig>under tjenester haker dere bort denne! Ligger og surrer og bruker Cpu og minne hele tiden! -BOSS Nå er det nå en gang slik at mange bruker pc'ene sine som media-servere. Da må denne tjenesten være aktivert. IP
EspenTS Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 (endret) Den erroren får jeg når jeg kjører installasjonen av Firefox og Windows Live Messenger (med sine respektive navn istedenfor Media Player). Utrolig irriterende. Fersk installasjon på fersk maskin. Har ikke installert Nero 7 (enda). Dersom noen har en løsning kontakt meg! -Mvh. Espen Endret 24. januar 2008 av EspenTS
Noel Leon Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg ville bare nevne at jeg ikke hadde nero 7 på maskinen og at jeg nå er kvitt problemet etter reinstallasjon. Jeg fikk også et problem med zune programvaren i samme perioden. Jeg har ingen tvil om at det ble noe kluss på grunn av oppgradering av ram, cpu og hovedkort, for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå