Gå til innhold

Call of duty 4 Feilmelding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg får opp en feilmelding når jeg skal starte singelplayer i call of duty 4(se vedlegg), det står noe om sikkerhetsmodus eller noe..

Har trykket på ja/nei/ avbryt, men det skjer ingenting. Det funker på multiplayer, så jeg vet ikke helt hvorfor det ikke funker på singelplayer.

Hva skal jeg gjøre?

post-123126-1195394336_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

Jeg får opp en feilmelding når jeg skal starte singelplayer i call of duty 4(se vedlegg), det står noe om sikkerhetsmodus eller noe..

Har trykket på ja/nei/ avbryt, men det skjer ingenting. Det funker på multiplayer, så jeg vet ikke helt hvorfor det ikke funker på singelplayer.

Hva skal jeg gjøre?

En av mine kompiser hadde det samme problemet.Han stappet en mikrofon i PC-en så funka det.Høres rart ut men du kan ihvertfall prøve.

Skrevet (endret)

For dem av dere som ikke får startet spillet pga error med prosessen iw3mp.exe:

1. Gå inn i mappen som heter miles inne i C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare.

2. Finn filen mssmp3.asi

3. Endre navnet til mssmp3.bak

4. Start spillet

Dette har ihvertfall løst problemet for mange av kompisene mine som har slitt med feilmeldinger angående lydkort og drivere. Håper det gjør susen for dere også :)

Endret av RaVager_X
Skrevet (endret)

Har du installert nyeste DirectX og lyd-drivere?

Det hadde uansett hjulpet en del om du hadde postet spesifikasjonene på PC-en din.

Endret av RaVager_X
Skrevet

1. Gå inn i mappen som heter miles inne i C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare.

2. Finn filen mssmp3.asi

4. Start spillet

Dette har ihvertfall løst problemet for mange av kompisene mine som har slitt med feilmeldinger angående lydkort og drivere. Håper det gjør susen for dere også :)

Filen med navn mssmp3.asi finnes ikke i mappen Call of Duty 4 hos meg. Jeg har installert og avinstallert flere ganger, men filen mangler fortsatt, noen forslag?

Jeg sliter med samme feilen som de over her. Samme "fine" feilmeldingen.

Skrevet (endret)

Mappen som filen befinner seg i heter "miles" og ligger i "C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare".

Endret av RaVager_X
Skrevet

hos meg funker det bare i multiplayer, når jeg skal åpne singel-player kommer først den dær om att du kan starte spillet i safe-mode så trøkker jeg yes eller no, så kommer det opp en error som har noe med visual c++ å gjøre.

noen som har peiling på det?

Skrevet

Hva er det som står i feilmeldingen du får om Visual C++? Har du nyeste versjon av Visual C++ installert? Du kan jo prøve å sjekke om det hjelper.

• 1 måned senere...
Skrevet

2. Finn filen mssmp3.asi

4. Start spillet

Filen med navn mssmp3.asi finnes ikke i mappen Call of Duty 4 hos meg. Jeg har installert og avinstallert flere ganger, men filen mangler fortsatt, noen forslag?

Jeg sliter med samme feilen som de over her. Samme "fine" feilmeldingen.

Bare plugg inn en mikrofon! Funka for meg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...