Andrs Skrevet 18. november 2007 Forfatter Skrevet 18. november 2007 ok. Da la jeg til disse rambrikkene. Med den prosesoren, den ram'en og det hovedkortet og med medfølgende cpu-kjøler(om det følger med), er det realistisk å håpe på en så høy klokk som 3ghz?
Fredrik.B Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 kan du vise oss denne intrigerte graffikløsningen?, for jeg finne den ikke på hk.
Andrs Skrevet 18. november 2007 Forfatter Skrevet 18. november 2007 Her! Grafikkløsningen heter foresten Intel GMA X3100. Er den bra?
kjeLL// Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 (endret) kan du vise oss denne intrigerte graffikløsningen?, for jeg finne den ikke på hk. alle "g" chipset fra intel har intrigrert grafikk løsning. og om jeg må si det selv, så er det ikke så dorlig som alle skal ha det til. edit: de rambrikkene er sikkert gode. har 2x512 av samme type i "morro" PC-en min. mye for penga egentlig. Endret 18. november 2007 av kjeLL//
Andrs Skrevet 18. november 2007 Forfatter Skrevet 18. november 2007 Handlevogn Da kan det virke som om det ble dette oppsettet. Takk til alle som har hjulpet;). Regner med å bestille dette opsettet snart. Men jeg har et siste spørsmål. Er det noen som har en ide om hvor høyt dette kan klokkes? Leste brukererfaringer at en hadde klart en 50% klokk med boxed kjøler. Vil jeg og klare dette?
kjeLL// Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 hvis chipsettet er "godkjent" for 333fsb(1333) så cpu'en klare å følge etter. da skal du ende opp på ca 2.66mhz. men jeg har ikke aning om hovedkortet ditt støtter overklokking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå