Kimelimm Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 (endret) Hei! Lasta ned moden til HL2, som heter Insurgency, og jeg har HL2:DM, CS:S og DOD:S. Jeg kan kjøre spillet fint via Steam i singleplayer (new game) men når jeg skal gå inn på en server, så henger den seg på "Sending Client Info" og jeg sitter og venter, så må jeg restarte maskinen. Vi snakker om 10-15 minutter her! Vet ikke hvor denne tråden skal, men jeg plasserer den her, så bare flytt om nødvendig MVH Kim Endret 18. november 2007 av Kimelimm
Killarfromspace Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Hei! Lasta ned moden til HL2, som heter Insurgency, og jeg har HL2:DM, CS:S og DOD:S. Jeg kan kjøre spillet fint via Steam i singleplayer (new game) men når jeg skal gå inn på en server, så henger den seg på "Sending Client Info" og jeg sitter og venter, så må jeg restarte maskinen. Vi snakker om 10-15 minutter her! Vet ikke hvor denne tråden skal, men jeg plasserer den her, så bare flytt om nødvendig MVH Kim Legger du merke til at en knapp begynner og lyse og bevege seg litt etter en liten stund? Hvis det skjer, klikk på den
Kimelimm Skrevet 18. november 2007 Forfatter Skrevet 18. november 2007 (endret) Det har jeg ikke sett enda, kan se, men jeg har trykket på pila for og gå videre i Singleplayer og Skal se! EDIT: Alle blockene på "Sending Client Info" var ikke fyllt ut Endret 18. november 2007 av Kimelimm
Crazy_Man Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 kanskje det er en bug som blir fiksa når beta 2 kommer ut i neste uke
TomaTo Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Har også insergency, og har ingen problemer av den sorten... har du lastet ned 1.1 betaen? Uansett, neste versjon kommer 21. november
Kimelimm Skrevet 18. november 2007 Forfatter Skrevet 18. november 2007 Har ikke patcha noe nei ? Skal se
Kimelimm Skrevet 18. november 2007 Forfatter Skrevet 18. november 2007 Har også insergency, og har ingen problemer av den sorten... har du lastet ned 1.1 betaen? Uansett, neste versjon kommer 21. november TAKK! DET HJALP OG PATCHE! men har et lite problem igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå