Cashmere Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Hei! Jeg skulle innom på VG Nett her for noen dager siden og sjekke ut noe på VGTV. Uansett hvilken video jeg velger kommer ikke spilleren opp. Har ikke problemer det dette på noen andre sider enn på VG.no. Har installert Vista på nytt igjen ett par ganger i det siste, men det virker fortsatt ikke :S Hva er problemet?
Cashmere Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 jeg har installert både java og flash, ellers ville jo ikke videoene på YouTube og andre sider virke.
1915 Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 (endret) er jo mulig at vg har problemer med det. og btw, det er lurt å nevne i første post Endret 17. november 2007 av Danielsm
Cashmere Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 jeg skrev i første post at det bare var VG.no jeg ikke fikk sett video på, og jeg fikk sett video på andre sider. Uansett, er det noen som vet hvordan man kan ordne dette?
1915 Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 (endret) jeg har installert både java og flash, ellers ville jo ikke videoene på YouTube og andre sider virke. er jo mulig at vg har problemer med det. og btw, det er lurt å nevne i første post jeg mente at det er lurt å nevne i første post at du har installert det. Endret 17. november 2007 av Skagen Roet ned en småhissig setning.
Skagen Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 VG Nett bruker Windows Media Player-pluginet for video, og hverken Flash eller Java. Så du mangler eller har trøbbel med WMP-pluginet i Firefox, men jeg trodde denne var integrert nå? PS. Flytter denne til vanlig Programvare siden den omhandler Firefox.
Cashmere Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 ja jeg vet ikke, alle kompisene mine får til å spille av video på vg men på min data kommer det ingenting opp (se bilde). noen idér?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå