Gå til innhold

Rumpe, lår, hofter, mage, generelt hele kroppen.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har aldri vært noe treningsmenneske. Jeg har vel spist nesten for det meste dårlig mat og ikke ofte jeg får i meg så mye vann og sånt.

Jeg lurte på om noen kan hjelpe meg med måter og trene rumpe, lår, hofter, mage og generelt hele kroppen. Jeg er ikke noe fornøyd med åssen jeg ser ut.

Har skjønt at nå må jeg virkelig begynne. Noen som vet om noen bra treningsøkter og slikt jeg kan begynne med?

Jeg er 15 år og er vel litt over det normale.

 

Jeg skal nå begynne og spise riktig. Og jeg trenger noe hjelp til måter jeg kan trene meg opp på.

Jeg har ganske dårlig kondisjon. Skal nå begynne å jogge minst 3 ganger i uken så jeg lurte på om jeg må begynne først med små strekninger og så løpe litt lenger hver dag? Hørt noe om at det er viktig å bygge det opp sånn, men er ikke sikker.

Også er det et par ting jeg lurer på. Jeg har litt tykke fingre og LITT dobbelthake. Noen spesielle måter å få trent bort det på?

Setter stor pris på all hjelp jeg kan få.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg anbefaler deg å lese Endelig slank av Allen Carr, kjempefin bok om å finne ut av hva man skal spise. Jeg spiller squash 2-3 ganger i uka, det er kjempbra kondis-trening. De tykke fingrene er det vel kanskje ikke så mye å gjøre med, det er vel bare sånn du er..

Endret av JohndoeMAKT
sitat av førstepost fjernet
Lenke til kommentar

virker som du har skjønt mye allerede. Nøkkelen er et bra kosthold og regelmessig trening. jogging er bra for å forbrenne fett samt stramme opp slappe kropper. iaffal bein, mage rumpe.

 

Om du har lyst til å trene overkropp kan du i tillegg legge inn et par styrkeøkter i uka hvor du tar pushups, situps, hangups så mange du klarer flere ganger.

 

Få i deg nok veske, om du ikke digger å drikke vann kan du f.eks lage deg en stor kopp te om kvelden elns.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Få i deg nok veske, om du ikke digger å drikke vann kan du f.eks lage deg en stor kopp te om kvelden elns.

En kopp te på kvelden er nok ikke nok å supplere med om man ikke får i seg nok veske. Å få i seg rundt en halvliter veske per kg. kroppsvekt i løpet av en dag er null problem om du drikker jevnt og trutt.

Lenke til kommentar
Få i deg nok veske, om du ikke digger å drikke vann kan du f.eks lage deg en stor kopp te om kvelden elns.

En kopp te på kvelden er nok ikke nok å supplere med om man ikke får i seg nok veske. Å få i seg rundt en halvliter veske per kg. kroppsvekt i løpet av en dag er null problem om du drikker jevnt og trutt.

Mente SELVFØLGELIG ikke at en kopp te var nokk. men er man lei av å drikke, ja det er noen som faktisk sliter med å drikke vann, tro det eller ei. Så går det an å innta vann på flere måter enn å drikke det rent.

 

 

En halv liter veske pr kilo kroppsvekt pr dag, er du gal?. skal jeg liksom drikke 50 liter vann pr dag?

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Mente SELVFØLGELIG ikke at en kopp te var nokk. men er man lei av å drikke, ja det er noen som faktisk sliter med å drikke vann, tro det eller ei. Så går det an å innta vann på flere måter enn å drikke det rent.

 

 

En halv liter veske pr kilo kroppsvekt pr dag, er du gal?. skal jeg liksom drikke 50 liter vann pr dag?

Skreiv feil. Mente en halv liter væske per 10. kg kroppsvekt. Det går lett for alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...