Gå til innhold

CoD4 - Rank 55 - Commander

axe_puzzle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet
Jeg gidder ikke prestige, siden man kan ta det så jævlig mange ganger ser jeg ikke vitsene hvis man ikke går for alle. Jeg er 52 nå, og når jeg når 55 skal jeg klare alle challenges, det er mye vanskeligere enn å lvle opp på nytt. Bare tenk 150 HS med hvert våpen

Ved å ta alle slik trur jeg du får gullvåpner også?

Skrevet (endret)
Jeg gidder ikke prestige, siden man kan ta det så jævlig mange ganger ser jeg ikke vitsene hvis man ikke går for alle. Jeg er 52 nå, og når jeg når 55 skal jeg klare alle challenges, det er mye vanskeligere enn å lvle opp på nytt. Bare tenk 150 HS med hvert våpen

Ved å ta alle slik trur jeg du får gullvåpner også?

Mulig det også :D

Men e quote fre den siden jeg refererte til tidligere for å bevise at det er flere golden guns en Deagle...

"Throughout your tour you`ll have access to 26 weapons in total (Not counting gold versions) which unlock as you gain experience points."

Endret av bRRx
Skrevet

Man må må fullføre alle challenges innen våpenkategori for å få gull våpen.

Er ikke noe man får ved prestige mode tror jeg. Prestige mode er kun for flashy badge.

Jeg vet man kan unlocke gull m60 hvis man fullfører 150 kills og 150 headshots med alle LMG`ene .

akkurat som man får gull ak47 om man kjører alle assault våpnene sine challenges.

Gull hagle finnes også.

Eneste man får gratis er gull desert eagle på lvl 55.

Synd det ikke er gull barrett .50 :( Har snart rød tiger kamo på den

Skrevet

Lurer på om du må gjøre alle challengene på ny igjen når du begynner på ny prestige for å få golden guns eller om de kommer opp når du har gjort det en gang.

• 3 uker senere...
Skrevet
Må man fullføre alle challengene også for å kunne starte prestige mode? Hva gjør man for å starte det?

Du trenger ikke å fullføre noen av challengene. Du må være rank 55 for å starte prestige mode.

Skrevet

Hmm? Jeg må får mer XP for å starte prestige mode? Trodde det var noe som når du kom til 55 kunne man trykke på ett eller aant for å starte prestige mode...

Skrevet
Hmm? Jeg må får mer XP for å starte prestige mode? Trodde det var noe som når du kom til 55 kunne man trykke på ett eller aant for å starte prestige mode...

Trykke må du, men det går ikke å trykke før du har fullt opp med XP.

Skrevet
Er det noen som vet hvor mye man trenger??? Jeg er i 55 nå...

Ta en titt på XP "måleren" din, når den er full kan du gå inn i prestige mode. Trykk inn på Barracks så ser du XP måleren helt til høyre på midten av skjermen.

Skrevet

XP målern? Det eneste stedet jeg kan tenkte meg at den er er under Rank & Challenges.. Men der står det bare Commandre bla bla bla... XP: 125490... Next rank: none... score bla bla bla... Ikke noe XP måler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...