Gå til innhold

hjelp til Assassin's Creed


nocturno_culto

Anbefalte innlegg

har nå spilt spillet en stund, vert i alle byene, men det er enda flere drap igjenn. Når jeg drar til han mannen som er "gjemt" opp på taket får å finne inngangen,også snakke med han å få informasjonen. men er bare det tidligere har det kommet opp ikoner på gps'n hvor jeg skal gå får å finne mennen som jeg skal "investigate" og nå kommer det ikke opp mere. SÅ den informasjonen som blir gitt er utydlig og jeg er ikke mesteren i engelsk gjør ikke saken bedre. er det noen annen måte å finne ut hvor jeg skal finne mennen, eller får å høre hva han sier flere ganger ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, du må gå dit det er mørkt på kartet, finn view points der.

 

så det er bare til å finne ørnene også vill det da komme på gps'n hvor de menner jeg skal investigere befinner seg ?

 

men er bare det, det står jo allerede at alle view postene er funnet, hvordan kan det da bli flere ?

Endret av nocturno_culto
Lenke til kommentar
Du har funnet alle view pointsene i en bydel. Det er tre bydeler i hver by. Du må gå til en annen bydel. Du kan se grensene på gps'en.

 

 

er kansje velig vrien, men når jeg går til der det er mørklagt og finner en ørn og går opp der, så viss den mannen jeg skal invstigere er i det området den view pointset var, så vill den mannen dukke opp på gps'n ?

Lenke til kommentar
Du har funnet alle view pointsene i en bydel. Det er tre bydeler i hver by. Du må gå til en annen bydel. Du kan se grensene på gps'en.

 

 

er kansje velig vrien, men når jeg går til der det er mørklagt og finner en ørn og går opp der, så viss den mannen jeg skal invstigere er i det området den view pointset var, så vill den mannen dukke opp på gps'n ?

Tror det :p

Har bare drept 3 av hovedmennen selv, så er ikke 100% sikker :D

Lenke til kommentar
Du har funnet alle view pointsene i en bydel. Det er tre bydeler i hver by. Du må gå til en annen bydel. Du kan se grensene på gps'en.

 

 

er kansje velig vrien, men når jeg går til der det er mørklagt og finner en ørn og går opp der, så viss den mannen jeg skal invstigere er i det området den view pointset var, så vill den mannen dukke opp på gps'n ?

Tror det :p

Har bare drept 3 av hovedmennen selv, så er ikke 100% sikker :D

 

Får håpe det, viss ikke blir det som å lete etter en nål i en høystakk :S da blir det fort kjedlig

Lenke til kommentar
Du har funnet alle view pointsene i en bydel. Det er tre bydeler i hver by. Du må gå til en annen bydel. Du kan se grensene på gps'en.

 

 

er kansje velig vrien, men når jeg går til der det er mørklagt og finner en ørn og går opp der, så viss den mannen jeg skal invstigere er i det området den view pointset var, så vill den mannen dukke opp på gps'n ?

Tror det :p

Har bare drept 3 av hovedmennen selv, så er ikke 100% sikker :D

 

Får håpe det, viss ikke blir det som å lete etter en nål i en høystakk :S da blir det fort kjedlig

 

Korrekt, det vil den.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat utført 2. oppdrag i Damascus, i "rich district". Vaktene er tøffere, det skal mindre til å provosere de, mer til for å drepe de og det er flere av de. Jeg tar det som en selvfølge at det blir enda tøffere når man kommer til det siste distriktet. Om det gir mening at det skal være slik, eller om det er slik at "rich" åpnes i de 2 andre byene før middle også vet jeg ikke, men siden oppdraget i Damascus var en av byens rikeste menn, så gir det i alle fall mening at det var i det distriktet!

 

Arlendius

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg har et problem med AC, men vet ikke om det er spillet eller PC-en min..

Fikk tak i det for en halv uke siden og har hvert i 2 byer og skal til Jerusalem. Men når jeg løper inn i portene til jerusalem, så klikker spillet og det restartes og samme skjer gang på gang.. Noen som har en ide om hva som skjer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...