Mr.Anki Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Hei. Oppretter en tråd hvor alt som handler om crysis kan diskuteres Må si jeg er har blitt hekta på spillet allerede
SPiLL Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Denne her blir like fort stengt som den kom opp.
Mr.Anki Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Hvorfor det? Jeg har ikke sett noe tråd der en kan diskutere hva en synes om Crysis og slike småprat.
Asdt Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Mods vil heller ha masse småtråder enn en stor tråd.
Habitats Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 (endret) Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges. Hengelås incoming! Bruk 150 siders tråden om du vil diskutere "generelle" ting. Det er også en egen tråd for første inntrykk. Endret 16. november 2007 av Habitats
Mr.Anki Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 okei, dette viste jeg ikke! Men hva med å lage en Crysis katogori under Mest omdiskuterte? Synes det er slitsomt å lette gjennom tråder jeg ikke har nytte av.
Fredrik Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg