Gå til innhold

Ikke fått min PS 3 ennå... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt oppgitt.

Ein skal ha billigst og all service, service koster penger derfor er dei med best service dyrast.

I tillegg går det ann å søke opp ekstra informasjon om selskapet/ kontaktnummer enn å berre legge inn via mailskjeamet, når det ikkje er folk på jobb så er det nok heller ingen som leser mailene.

her står det litt om det eg antar er det same selskapet: http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=981505786

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Blir litt oppgitt.

Ein skal ha billigst og all service, service koster penger derfor er dei med best service dyrast.

I tillegg går det ann å søke opp ekstra informasjon om selskapet/ kontaktnummer enn å berre legge inn via mailskjeamet, når det ikkje er folk på jobb så er det nok heller ingen som leser mailene.

her står det litt om det eg antar er det same selskapet: http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=981505786

Joda, skjønner det, og takk for linken btw...

Men tingen er jo den at han sa den ville bli levert den 16.11, men av en eller annen grunn så holdt han ikke det han lovet, så da blir jeg jo ganske oppgitt...

Men, jeg får ringe til dem på mandag, og høre hva grunnen er, er bare som sagt irriterende at folk ikke holder det de lover...

Endret av Otowi
Skrevet (endret)

En liten oppdatering her nå... Etter at jeg ringte ut til Zailor i dag, fikk jeg vite at karen som skulle levere min PS 3 hadde fått noen problemer med bilen, og at han derfor ikke kunne levere den...

Men det som overrasker meg er at han ikke ringte eller sendte meg mail for å si ifra om problemene hans, noe jeg som kunde synes er uakseptabelt, for hadde han gjort det, så hadde jeg forstått problemet, og ville ikke blitt sur siden jeg ikke fikk min PS 3 til avtalt tid...

Men han kommer med den i dag, mellom 21:00 og 22:00, og han sa han skulle slenge med et ekstra spill, som unskyldning, noe som er bra...

Men dette er nok siste gangen jeg bruker Zailor, siden jeg har hatt litt trøbbel med dem før som ikke relatert til denne saken, men som bidrar til at jeg sannsyneligvis ikke kommer til å bruke dem mer...

Endret av Otowi
Skrevet

Jeg hadde vært fornøyd om jeg hadde fått et spill i tillegg :) 3 dager er da ikke så mye og så får du et ekstra spill. Spørs hvordan spill du får da :p

Det var jo en grei unnskyldning for ikke å levere den på fredag. Hadde vært være om de ikke hadde noen. Men kunne selvsagt ringt å sakt han ikke kunne komme.

Skrevet

Om bilen min hadde brutt saman så hadde det faktisk vore min siste tanke å ringt til han som skulle få gratis leveranse.

Litt andre ting som hadde blitt priortitert, f.eks kor i svarte eg skulle komme meg heim, og kor i svarte eg kunne fått reparert bilen ein fredags kveld når ein trenger den mandagsmorgon.

Skrevet (endret)
Om bilen min hadde brutt saman så hadde det faktisk vore min siste tanke å ringt til han som skulle få gratis leveranse.

Litt andre ting som hadde blitt priortitert, f.eks kor i svarte eg skulle komme meg heim, og kor i svarte eg kunne fått reparert bilen ein fredags kveld når ein trenger den mandagsmorgon.

Klart det, men så var det det med kunde tilfredshet da, noe jeg absolutt ikke er mtp Zailor...

Men jeg skall droppe det nå, og heller vente på at han skall komme med min PS 3, som burde være snart nå :)

Håper det ikke er et jalla spill han legger ved da....

Endret av Otowi
Skrevet

Er heilt enig i at det dårlig kundeservice å ikkje holde noko som har blitt lova.

Det eg er uenig i er det prinsipiellet rundt kva krav ein har på ei gratistjeneste.

Når ein ikkje betaler noko for tjenesta har ein då rett til å klage på det?

Ei dør til dør-tjeneste/ budbil koster mellom 200-1000,- alt etter pakkens størrelse og distanse og tidsrom den skal leveres på. betaler ein dette så har ein full rett til å klage. Når ein får det som gratistjeneste så blir klageretten litt mindre

Skrevet

Nå vet jeg alt for lite om den saken her, og ærlig talt vil jeg ikke vite mer heller, men det er noen ting jeg ønsker å peke på:

1) Det virker som om du har gjort en avtale med en ansatt hos Zailor om at han kostnadsfritt skal levere varen hjemme hos deg. Hvorvidt han handler på vegne av Zailor eller ikke, er vel en diskusjon i seg selv, men her har Zailors opprinnelige betingelser blitt gått bort fra etter avtale. Det vil være nærliggende (og forbrukermessig) rett å si at dette er gjort på vegne av Zailor.

2) I den muntlige avtalen skulle den ansatte kjøre varen hjem til deg kostnadsfritt, men det dukket opp en uforutsett hendelse som forhindret ham i å fullføre dette, og jeg ser derfor liten grunn til å kunne klage på dette.

3) Det mest klanderverdige som jeg kan se her, er at du ikke har blitt informert om hindringen (Jf. forbrukerkjøpsloven § 25), men jeg kan vanskelig se at du har lidd et reelt økonomisk tap i denne situasjonen. Når de i tillegg viser slik velvilje at du får med et gratis spill, anbefeler jeg å legge saken død der.

:thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...