MadMaister Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Jeg klarer ikke å komme ut av manhatten, du vet når man skal få "Special" også ta en Nut-buster?!..Jeg kommer ikke videre fra den..Jeg har aldri helt skjønt hva "Special" er?orker noen å forklare, og hvordan tar man nut-buster?
InsertNumLock Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Special er når du har fyllt opp feltet øverst til venstre, slik at det lyser gult. Da kan du gjøre special tricks.. venstre, ned + GRAB: Nut Buster
MadMaister Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Special er når du har fyllt opp feltet øverst til venstre, slik at det lyser gult. Da kan du gjøre special tricks.. venstre, ned + GRAB: Nut Buster ok, tusen takk.. er ned venstre, ned + grab for nutbuster på playstation 2? og må jeg holde ned noe når jeg har fått special? Tar det lang tid å få special?, og er det når det special tegnet begynner å blinke gult, blir hele tegnet gult da?
InsertNumLock Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 (endret) Kan laste opp en video til deg.. 2 sek http://www.tonyhawkguide.com/videos/thug/m...al-Skater-2.wmv du ser helt oppe til venstre så står det special i feltet.. og den er helt full. For å få special er det bare å ta mange triks, så stiger den gule.. Endret 16. november 2007 av Hille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå