jak-bim Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Hei, kjøpte meg Call of Duty sist lørdag, og nå først i dag fikk jeg tid til å runde det. Og fy f*** for et spill! Elsker oppdragene, og nå vil jeg vite akkurat hvilket oppdrag DU synes er kulest! Oppdraget jeg liker best er All Ghillied Up, sniper oppdraget der du spiller Captain Price for 15 år siden som Leftenant Price. Har dessverre bare en gammel kassa-tv som er misfarga, så jeg får ikke utnyttet grafikken i CoD, men det blir plasma til jul =D
E-wok Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Sniper-oppdraget er klart fetest, i starten. Så ender det med å nesten bli det verste. I hvert fall på høyere vanskelighetsgrader. Selv om det meste er script, er det sykt fett!
tom_bjk(politistudent) Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 (endret) Sluttspoiler: Synes slutten var jævlig tøff,hvor Captain Price slenger pistolen bort til deg og du sikter inn på Zhakajev i slo motion,ser han snur seg saaaakte mens han aner ugler i mosen,fyrer av to skudd and down he goes. Akkurat som slutten på en actionfilm. Endret 20. november 2007 av fredrik La innlegget i spoilertags.
simen44 Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 (endret) "All Ghillied Up" all the way . Digger spesielt biten da du må ligge helt stille mens fienden nesten tråkker på deg Endret 20. november 2007 av simen44
The Stig Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 All Ghillied Up var nydelig, koste meg alvorlig da ja - om vi ser bort ifra de 1001 glosene som fløy vegg-i-mellom, da jeg døde gang på gang (snakker selvsagt om slutten på oppdraget). Hele spillet var forsåvidt utrolig intenst - "veteran" gjorde det ikke bedre. Sjeldent man fikk blunket med øyelokkene før det var "på-an ijeen".
toph1980_ Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Jeg synes oppdraget er oppskrytt, mulig fordi det ble hypet opp slik.
oyvjak Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 All Ghillied Up var sykt fett. Jeg likte ogsaa slutten, der Price kaster pistolen til deg. Av en eller annen rar grunn likte jeg ogsaa aa vandre rundt etter at atombomben hadde godt av. Foelte meg skikkelig fortapt. Moro, moro. Delen der du dekker bakkefolkene fra fly var ogsaa moro.
P-in-P Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Sniper-oppdraget er klart fetest, i starten. Så ender det med å nesten bli det verste.I hvert fall på høyere vanskelighetsgrader. Selv om det meste er script, er det sykt fett! Tok den på arcade mode på vanskligste og døde ikke en gang 160000 i score. Anyone better?
The Stig Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Pics or it didn't happen -- Skal prøve å se hva jeg klarer selv.
P-in-P Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 (endret) 1 pic is coming up ^^ Kanskje vi skulle hatt en COD4 arcade score thread? Endret 21. november 2007 av P-in-P
RIP Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Fått over 300k i arcadescore, på det vanskligste! Men det var på "sitte i flyet å skyte på folk" bretter, så gjels kanskje ikke?
Varen Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 (endret) Min favoritt må nok være Heat! edit: fikk nettopp en noe bedre score Endret 22. november 2007 av Varen
P-in-P Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Oioi, den må skal testes på arcade i morgen den dag ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå