c7Nn Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Hei. jeg kjøpte meg 360 i går også skulle jeg logge inn på xbox live, men så kommer det opp at jeg må logge inn på mailen min osvosv, også etter alt det så "må" moren eller faren min registrere seg med sin mail, siden jeg bare er 17år.. Noen som vet om dette er noe man må gjøre for å komme seg live eller? jeg prøve å lage en ny epost for de via xbox'n men det gikk ikke helt:p
Ralphie Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Forandre innstillingene sånn at du blir over 18, da slipper du å måtte logge inn som foreldrene dine for å få spille online og godta venner o.l
c7Nn Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 Forandre innstillingene sånn at du blir over 18, da slipper du å måtte logge inn som foreldrene dine for å få spille online og godta venner o.l ok, hvor forandrer jeg de? på xbox'en eller inne på mailen?
Ralphie Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Det tror jeg er på mailen, men vet ærligtalt ikke, da jeg gikk i fella og laget en konto til foreldrene mine. En kompis av meg med over 3000 GS, gjorde det samme og glemte passordet... Det ente opp med å lage en ny profil for å få til vennelister o.l
Ralphie Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Kom på at MSN på xbox blir blokkert for "child accounts" selv etter at du er 18 (Men dette skal bli fikset i fall updaten, tror jeg)
c7Nn Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 ok, jeg endra alderen min inne på hotmailen :> så nå må jeg bare kjøpe litt spille tid så blir det cod4 :D
Stonemeister Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Får man ikke gratis Gold i en måned vid registrering? Fikk jeg, hvertfall...
c7Nn Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 Får man ikke gratis Gold i en måned vid registrering? Fikk jeg, hvertfall... gjorde ikke jeg, men fikk valg om å bestille 1mnd xbox live for 59kr :>
værdama Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 det jeg gjorde var at når jeg først var innpå etter at jeg hadde registrert mailen til pappa, så bare gjorde jeg om innstillingene som bestemmer hva jeg får gjort og satt det på allow på alt sammen. så nå får jeg styrt alt sammen uten at pappa skal måtte logge inn for så og godta hvilke in-game venner jeg skal ha. osv.
Kjeksmestern Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Får man ikke gratis Gold i en måned vid registrering? Fikk jeg, hvertfall... gjorde ikke jeg, men fikk valg om å bestille 1mnd xbox live for 59kr :> Du kommer vel ut av det der med en mnd gratis Live uansett?
c7Nn Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 Får man ikke gratis Gold i en måned vid registrering? Fikk jeg, hvertfall... gjorde ikke jeg, men fikk valg om å bestille 1mnd xbox live for 59kr :> Du kommer vel ut av det der med en mnd gratis Live uansett? det skjønte jeg ikke helt ? jeg har ikke fått noe gratis hvertfall (tror jeg)
medlem-108338 Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Får man ikke gratis Gold i en måned vid registrering? Fikk jeg, hvertfall... gjorde ikke jeg, men fikk valg om å bestille 1mnd xbox live for 59kr :> Du kommer vel ut av det der med en mnd gratis Live uansett? det skjønte jeg ikke helt ? jeg har ikke fått noe gratis hvertfall (tror jeg) Du får gratis uansett men vis du skal lage en tullemail over 18+ år HUSK passordet .. som jeg glemte og hele brukeren er stengt..
Kjeksmestern Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Får man ikke gratis Gold i en måned vid registrering? Fikk jeg, hvertfall... gjorde ikke jeg, men fikk valg om å bestille 1mnd xbox live for 59kr :> Du kommer vel ut av det der med en mnd gratis Live uansett? det skjønte jeg ikke helt ? jeg har ikke fått noe gratis hvertfall (tror jeg) Jeg mener at uansett hva du velger av medlemskap i den menyen, får du melding om at du får en mnd gratis Gold rett etterpå.
c7Nn Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 Får man ikke gratis Gold i en måned vid registrering? Fikk jeg, hvertfall... gjorde ikke jeg, men fikk valg om å bestille 1mnd xbox live for 59kr :> Du kommer vel ut av det der med en mnd gratis Live uansett? det skjønte jeg ikke helt ? jeg har ikke fått noe gratis hvertfall (tror jeg) Du får gratis uansett men vis du skal lage en tullemail over 18+ år HUSK passordet .. som jeg glemte og hele brukeren er stengt.. Jeg bare edret alderen med 1 år inne på den eksisterende mailen min og startet registreringen på nytt.. men nå som jeg har bestilt 1mnd med live, får jeg den som er gratis også da?? sånn at jeg har 2mndr nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå