JC81 Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Spørsmålet er om det vil være noe problem å kjøpe Nintendo Wii fra videogamesplus.ca? Tenker da på: - Spill (soner) - Strømforsyning - Wii Online (noen problemer med dette?) VGP har nå tilbud på Nintendo Wii + Super Mario Galaxy i en bundle til under 2500 NOK inkl. frakt. Frister veldig, men vet ikke om dette vil medføre noen problemer med tanke på at maskinen ikke er "europeisk".
Trollfjes Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Spørsmålet er om det vil være noe problem å kjøpe Nintendo Wii fra videogamesplus.ca? Tenker da på: - Spill (soner) - Strømforsyning - Wii Online (noen problemer med dette?) VGP har nå tilbud på Nintendo Wii + Super Mario Galaxy i en bundle til under 2500 NOK inkl. frakt. Frister veldig, men vet ikke om dette vil medføre noen problemer med tanke på at maskinen ikke er "europeisk". Du får ikke spillt europeiske spill.. ellers ingen andre problemer. download tiden kan gå saktere siden den connecter til en annen wii server en europeiske. strømforsyning skal ikke være anderledes ettersom det er likt over alt i verden så vidt jeg vet.
Bleelekwwl Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Den vil vel ha 110v, mens Europa bruker 230v. Eller?
ballerusk Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 (endret) Spill/soner Du kan bare spille amerikanske (NTSC-U/C) spill, dette gjelder både for Wii-spill og Gamecube-spill. Ekstratilbehør som for eksempel kontrollere kan du kjøpe hvor som helst. Strømforsyning Du trenger enten en strømomformer som konverterer fra 220V (Norge) til 110V (din Wii). Eventuelt kan bruke denne AC-adapteren. Jeg har den selv til min US Wii, funker som bare juling. Wii online Har ikke opplevd noe problem med dette. Endret 15. november 2007 av ballerusk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå