Gå til innhold

Trenger hjelp med valg av HD tv for spilling

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal nå alså kjøpe meg en HD tv for spilling, flatskjerm så klart, har seg nemlig slik att jeg har utrolig lite peiling på tver, men bruker det alikevel utrolig mye til spilling, så jeg håper noen her kan hjelpe meg med valg av HD tv, godt mulig dette også kunne vært under en annen forum-katogori, men jeg velger likevel å ta det her siden det tross alt er en spill tv det er snakk om, ikke en tv jeg skal se på tullete såpeserier og dårlige action filmer på. og da er ingen ting bedre en å spørre folk som spiller spill selv:) Sitter også bare en meter unna skjermen :( så skal ikke ha ett digert monster:P

er for øvrig primært 360 jeg spiller.

Skal nå prøve å beskrive hva jeg er på jakt etter.

- 26-28 tommer

- må være flat

- Må ha muligheter for høy grafikk kvalitet alså, alså ikke noe kjemoe dyrt kjempe bra noe, men noe som gir veldig god grafikk fordet.

- Pris så billig som mulig helst, men betaler gjerne ekstra for god kvalitet, håper å få ett eller annet rundt 4-6 tusen, men kan betale litt mere så klart.

Så om noen tror de har tven for meg så er det bare å poste linker her, fortell også gjerne hvorfor dere anbefaler den og den tven.

Takker for all hjelp

neoman.

Endret av neoman

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...