Bjonski Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Halloen. Jeg har en HP Pavilion 6410 med Vista. Men jeg synes ytelsen er crappy i forhold til hva det ville vært med XP. har spurt noen i klassen som har gått fra vista til XP, og fått vite at jeg trenger nettverks-drivere, touchpad drivere og skjermkort drivere. er det noe mer jeg trenger?
ventle Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 en eller annen måte å legge inn SATA-drivere på før installasjonen starter. Uten dette vil ikke XPs installasjonsprogram finne noen harddisker...
Bjonski Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 (endret) en eller annen måte å legge inn SATA-drivere på før installasjonen starter. Uten dette vil ikke XPs installasjonsprogram finne noen harddisker... Noen smarte løsninger? leste i noen andre tråder og kom fram til at jeg kunne legge SATA drivere på en diskett og boote fra den. Vi har en USB-diskettstasjon hjemme, og disketter burde ikke være vanskelig å få tak i.. Hva er framgangsmåten for å installere driverne? må man installere før man starter reinstallasjon (avinstallasjon + installasjon) eller etter man har avinstallert Vista? Endret 15. november 2007 av Bjohansen
ventle Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 SATA-drivere må lastes inn før eller under oppstarten av XP-installasjonen, altså når du ikke er inne i Windows. Vista må ikke avinstalleres da du bare ber XPs installasjonsprogram om å formatere harddisken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå