Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det står mellom disse: Hviket burde jeg velge?

Sony Bravia KDL-40V3000

Samsung LE40M86

Samsung LE40F86

smak og behag, selv ville jeg valgt sonyen. samsung er billig, men de blanke skjermene irriterer vettet av meg.

ser av og til film hos en kompis med m86, og den er håpløs sommerstid, selv med persienner.

sony bravia er også mye bedre når du ser den litt fra skrå. ser også det er mange som har problem med

hdmi kompabilitet på samsung, svært sjelden sony eiere klager over dette. men prismessig er det jo

en viss forskjell, så det spørs hvor mye du trenger tv akkurat nå, rett oppunder jul.

se feks hva som skjedde med prisen for bravia kdl-40w3000 etter at den ble rost opp i skyene...

Lenke til kommentar
Jeg skal garantert ha m86! avhifi selger den billig:D!

Det er den dårligste tv'n av de du har linket til hvis du ser på spesifikasjonene. Men det er så mye tv for pengene!!

 

Det kan fort blir mye trøbbel for pengene også. Samsung sin M86-87 har flere bugs og problemer enn godt er. Finn ut hvilken firmware tv-en har før du handler fordi alle tv-en som er produsert før mai 2007 er det noe galt med. Dette er det en del Samsung folk som vil nekte for, men slik er det altså. Det er hdmi problemer, paneltrøbbel og ikke minst den plagsomme film+ bugen. Det er faktisk en lang liste... Sony har veldig lite klager på sine paneler så hvis du skal gjøre et trygt valg så burde du velge Sony.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...