Gå til innhold

EISA 07-08 Vinner: Samsung LE32R86


Anbefalte innlegg

Heisann folkens.

 

Jeg har vurdert å kjøpe en ny TV til hytta i 32" størrelsen. I dag støtte jeg tilfeldigvis på Samsung sin LE32R86 modell, som er vinner av årets EISA-pris for beste LCD-TV. Til min store overraskelse lå ikke prisen på mer enn 9000 kroner for 32 tommeren (Euronics). Det er derfor desidert mitt førstevalg når det kommer til TV-apperater. I den anledningen, ville jeg gjerne få lov til å stille noen spørsmål til ekspertene her:thumbup:

 

1) Jeg søkte på modellnavnet på nettet og kom fram til at noen av tilbudene hadde en endelse på WDX og BD. Disse var betydelig billigere enn prisen oppnevnt hos Euronics. Er dette den samme TVen?

 

2) Har noen prøvd ut denne TVen allerede? Hvilke erfaringer har du/dere?

 

3) Hytta våres har ikke særlig bra signal, så jeg lurte på om det går greit med å ha LCD TV der i det hele tatt?

 

På forhånd takk for svar.

Endret av Blackcomb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er ikke jeg noen ekspert akkurat :p, men når det gjelder den EISA-prisen så var vel det en slags "beste TV for pengene" pris og ikke beste tv.. litt forskjell på det. Prisen gjelder forøvrig hele R8-serien..

 

Ellers vurderer jeg å kjøpe en 40" selv i samme serie, eventult den litt dyrere M86/87 serien eller en Sony Bravia

Lenke til kommentar

Du sier den litt dyrere M86-serien, men denne (LE32M86BD) koster jo også 9000kr.

 

Her kommer imidlertid BD-betegnelsen inn igjen som jeg dessverre ikke kan svare deg på hva betyr. Vil tippe at det har noe med til hvilket marked (Asia, Europa, USA) tven er beregnet, men det blir bare gjetning.

 

Edit:

 

Fant en fin test i lyd & bilde.

 

test av 9 lcd tv'er

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar
Nå er ikke jeg noen ekspert akkurat :p, men når det gjelder den EISA-prisen så var vel det en slags "beste TV for pengene" pris og ikke beste tv.. litt forskjell på det. Prisen gjelder forøvrig hele R8-serien..

 

Ellers vurderer jeg å kjøpe en 40" selv i samme serie, eventult den litt dyrere M86/87 serien eller en Sony Bravia

Det er defor jeg misliker Euronics og andre elkjeder sterkt, siden at de aldri er pålitelige :mad: Elkjøp er til nå de eneste jeg virkelig stoler på.

Lenke til kommentar

Se denne siden. Her er den billigste siden eg har funnet nå.

 

http://www.pixmania.com/no/no/59/43/xx/8/3...amp;articleId=0

 

Kjøpte M74 for noen måneder siden.. Fornøyd, men 100hz funksjonen virker mot sin hensikt. Det "hakker" mer med den funksjonen aktivert.. Er endel forskjell på M7 og M 8 serien, så det blir nok litt off topic å sammenlikne desse apparatene.

 

Har du undersøkt Samsung sine sider for å finne ut hva WDX og BD står for?

 

M7 serien virker bra med vanlig antenne. er 90% sikker på at det er samme mottaker i M8 serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...