Gjest Arveen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Hei. Dere som har kjøpt crysis på cd/dvd, hvilken versjon er det dere har?
Jochi Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Har Collectors Edition. Følger visst med en APC, men har ikke prøvd den. Mulig at den kommer senere til den vanlige versjonen og da. Dette er da "In-game" for de som ikke har fått det med seg. Følger jo med to ekstra disker: Musikk og en dvd med "The making of...", etc. Kan ikke si mer om pga har ikke sett det ennå. Fikk spillet idag... Anbefaler CE versjonen, kostet bare 20kr mer og. (gamezone.no, bor i Kristiansand så jeg fikk den veldig fort og) Men får en grafisk glitch. Noen som vet noe om det? Noe av texturen er gjennomsiktig og "flasher" på en måte. Mulig dette har noe med Demoen å gjøre. Uinstallerte den nå, så jeg får se hvordan det går.
arlion Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 fikk noen grafiske glitcher da jeg brukte assault scope, men dette ble fikset i de beta driverene i fra nvidia i går, ser du bruker ATI, så vet ikke hvordan det er med det.
Equtious Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Har Collectors Edition. Følger visst med en APC, men har ikke prøvd den. Mulig at den kommer senere til den vanlige versjonen og da. Dette er da "In-game" for de som ikke har fått det med seg. Og hva er APC?
arlion Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 APC eller Armoured Personel Carrier, well Amphibious i dette tilfellet, Special/collectors edition eiere får tilgang til denne under multiplayer spilling, man taster inn en code online, men har ikke sjekket dette selv ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå