knegg Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Plukka opp sverdet i ein balist figur og spelet seier at eg skal klikke på fienden for å denge laus, problemet er at han berre står der som ein idiot og holdet sverdet. Viss eg trykker som faen lenge på pc musa får eg inn 2-3 slag. Opplevd det samme sjølv eller veit korleis man Fikser dette? (hjelp)
Ghaundan Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Husk å kun trykk en gang, la han ta en slag serie, og prøv å få igang en combo når han "swisher" med sverdet og fargen går fra blått, til brunt. Trykker du som en gal vil du avbryte hver gang han prøver å angripe.
knegg Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 Det fungerte du. takker. Fikk vertfall drept nokon bandits
Ghaundan Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Ingen problem, faktisk kjekt å vite at jeg ikke var den eneste som ikke fikk til det der i starten.
Darth Kjell Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hadde masse trøbbel med styringen i starten. Når jeg bare fant ut at det ikke var Diablo gikk det veldig greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå