Gå til innhold

Gears Of War crash :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Jeg har nettopp kjøpt og installert GoW til Pc, jeg kjører den første utgaven av Windows Vista Enterprice, har mer enn bra nok PC mendet skal fortsatt ikke funkere..

Når jeg starter spillet virker det som jeg starter en stoppeklokke som sier at om 10sek sier vista at du ikke får spille mer for Gears Of War Has Stoped Working Please close the program... dette er grenseløst irriterende når jeg gleder meg så mye som jeg gjør til GoW..

Noen som har noen Ideer på hva dette kan hvere? :S

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Totalt off topic nå...men er det bare meg eller er det voldsomt mange nye spill som er buggete for tiden til pc? Mye pga Vista selv om det er laget med Vista i minne.

Skrevet (endret)

Tar bestandig litt tid før spill produsentene blir vant med å frigi spill til nye operativ systemer.

Det kommer seg etterhvert skal du se =D

personlig har jeg ikke hatt noen problemer med spill på vista ennp, men det er jo de få som er uheldige, og det er her vi stepper fram :D

OT:

Prøv også å kjør som administrator.

Hvis ikke noen av disse funker, si ifra, skal jeg se om jeg finner flere løsninger :D

Endret av TronDoZY
Gjest Slettet+981234789
Skrevet (endret)

fikk det heller ikke til og funkje på XP, fikk noe trøbbel med en fil som het nor med Live.exe

Endret av Slettet+981234789
Skrevet

Live.exe høres ut som WINDOWS LIVE, prøv å reinstaller hvis du ikke har allerede gjort det, kan også hende at brannmuren din ikke lar Live.exe komme seg på nettet (som egentlig ikke skulle gjøre noe, men du kan prøve å la det få tilgang)

Skrevet

Har fått det til å fungere nå, det som var tingen er at det er ikke noe fil som heter Gow.exe eller GearsOfWar.exe med det er en fil som heter Startup.exe i Microsoftgames/GearsOfWar/Binaries denne må startes som admin så fungerte det :)

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Live.exe høres ut som WINDOWS LIVE, prøv å reinstaller hvis du ikke har allerede gjort det, kan også hende at brannmuren din ikke lar Live.exe komme seg på nettet (som egentlig ikke skulle gjøre noe, men du kan prøve å la det få tilgang)

ikke helt, den het noe med GowLive.exe husker ikke helt, men kom inn i spilet men sp klikka det i menyen fordi denne file kræsja...

Gjest Slettet+981234789
Skrevet (endret)
Hmmm, har du lagd en silver account med CD-Key'en din?

Har hørt det skulle hjelpe mot live.exe crashen.

hmm nei, men jeg har Gold fra før på 360...

fila heter wargame-g4wlive.exe

PC-en jeg spiller har heller ikke internett

EDIT: virker nå.....

Endret av Slettet+981234789

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...