Elverum Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Hei. Når jeg starter cod4 så får jeg kun opp første "loade" bildet, men det forsvinner etter 2-3 sekunder. Å da har spillet lukket seg. "It apperas that Call of duty 4: modern warfafe did not wuit propebly the last time it ran. Do you want to run the game in safe mode? Får denne meldingen opp når spillet starter. Prøvde å starte det i Safemode, å da skjer akkorat det samme. Men jeg fikk opp denne meldingen, http://home.no/webserver10/Pictures/snufs.JPG Har prøvd med å innstalere spillet på nytt, men til ingen nytte. samt innstalere grafikkort driverne på nytt! MvH.
d0ppler Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Høyreklikk spillet i steam -> Properties -> Local files -> Verify integrity of game cache.. funka for meg ihvertfall (må laste ned en del av filene på nytt dessverre)
Elverum Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 Har ikke spillet innstalert i Steam, om det var slik du mente??..
d0ppler Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 ok, mitt tips er å reinstallere, om du ikke har gjort det.
Gibblay Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Etter hva jeg kan se så mangler du drivere til lydkortet ditt. Er det integrert eller ikke?Hvis det er integrert må du gå til produsenten av hovedkortet ditt for å finne drivere til lydkortet.Er det pci lydkort så må du til produsenten til det for å finne drivere.
deaktivert443556 Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Jeg vil tvile sterkt på om det i hele tatt er noen her som får startet Call of Duty i safe mode. Du må nok kjøre Windows i vanlig modus.
Holmgang Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 (endret) OPS Endret 13. november 2007 av vhordnes
Elverum Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 Har jo strarta det i windows å. men det er der jeg for problemer..
RastaXP Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Har samme problem. Ganske traurig. Multiplayer funker, merkelig nok.
Hestvik Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Hvilke drivere bruker du til skjermkortet? Jeg hadde en slik feilmelding og da hadde jeg installert betadriverne til kortet fra guru3d.com. Så hvis dette er tilfellet så laster du ned skjermkortdriverne fra kortmakernes side. Er du heldig så er det det som er problemet:P
Crazy_Man Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 hehe, starte spillet opp i sikkermodus Har hørt noe om at man ikke kan ha Xfire imens man spiller btw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå