Mynotir Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Tviler egentlig på at det er så mange her som kan si at de IKKE ble frustrert når de møtte en AWP-hore som nybegynner/dårlig. Hvis han spiller slik at vennene ikke har det moro, om det er å bruke AWP eller WH, syns jeg han bør prøve noe nytt. Du er passe egoistisk hvis du kun tenker på å samle deg kills sjøl og ikke la noen andre ha det moro. I de rette hendene så er AWP det mest effektive våpenet i spillet, det ville vært idiotisk å ikke bruke det syns nå jeg. Nå har det jo vist seg at selv den beste AWP horen kan taes ut relativt lett hvis folk samarbeider om å gjøre det. Samarbeid forutsetter at enkeltspillerene er villige til å gjerne ofre sin egen stats for at laget skal vinne. Samarbeider man ikke i dette spillet så har man tapt allerede når man kjøper våpen. Så MadsFN, AWP er ikke feigt, det er smart, men ikke så smart som samarbeid. Men den som bruker AWP trenger ikke bruke samarbeid eller laget sitt. Han trenger bare å trykke. Er det rettferdig at noen bare trenger å trykke noe for å vinne mens de som tar han må være minst to stykker, ha ventrillo og øve hardt lenge for å bli god på å arbeide sammen. Det var et dårlig argument. Du kunne like godt si at han bare skulle si til vennene sine at de hadde eid han hvis de var verdens beste...
Lapp1 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Bruk awp nå og da, bare ikke camp sier nå jeg De får jo bare mere 'sk1lz' av å spille mot en som kan awp litt, og. De kan ha godt av å vite hvordan man tar ned en som bruker awp.
Shar Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Jeg bruker mest colt eller ak47, når jeg har mye penger kjøper jeg AWP og deagle som jeg switcher mellom
TrueNo Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 (endret) du fornærmet meg ikke nei, men du skrev jo AWP=1 shot,1kill.No luck,no skill:/så jeg trodde du mente at awp var teJT. Synest ikke våpenet er "teJT" men at 5 av 7 på et lag skal bruke våpenet er "teJT".. Om denne forbedrer utrykket mitt: AWP:1 shot,1 kill,no luck,a bit skill? Annet:Våpenet er kjekt det,men jeg bruker det ikke,uansett om jeg har penger nokk til det,jeg bare liker det ikke :/ Jeg er glad om andre bruker det fornuftig og rører seg ut av spawn,men som de fleste gjør,camper,spawner og alt annet med awp synest jeg at det går litt overhand,men for ikke å serge meg så mye over det så leaver jeg bare servern(Kan ha tilltak da jeg bare må si "Awp horer" men det begrenser jeg ) Om jeg nå å da plukker opp awp,så er det ikke ofte,men jeg holder meg til ak/colt. Hvis jeg har godt med penger og kan kjøpe awp så dropper jeg heller 2 ak/colt og spiller med colt/ak...Men som sakt,om folk liker å bruke våpenet så er det deres sak,men at 5 av 7 bruker det på et lag,det blir vanskelig å godta. Endret 14. desember 2007 av BitFrost^
RIOT Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 hahahahehehe, awp er ikke noob. awp er pure skills. se på fRod og alle de beste i verden, de bruker awp som faaen. btw, så er ingen våpen feige, unntatt skjold for det er ikke lov på LAN/pcw osv. menneh, gidd whine på at awp er er feigt og skaff skills. gg
Bad Apple Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 (endret) Må inn å skrive her litt nå. Folk er tross alt helt på jorde her. AWP krever mye skills viss det skal bli brukt mot erfarene spillere. Norge har mangel på gode AWP spillere for tiden, da snakker eg ikke sånn "gode" som vi ser på public, men folk som virkelig er flinke. Er veldig uenig det folk sier at awp er lett. Awp er bare lett mot dårlige motspillere, viss dere mener at folk som bruker awp mangler skills når de dreper deg, så betyr det at du er dårlig.. Ja awp er et kraftig våpen som er VELDIG dødelig i de rette hendene, men det koster mye penger og det krever mye av spilleren som bruker det viss han møter skikkelig motstand. Eg mener også at både colt og ak er lettere for noobs å drepe med enn awp, på grunn av de mange skuddene de har. Viss du lar en noob drepe deg for han "lame" camper så betyr det kanskje at du beveger deg mot feil sted på brettet. Folk glemmer også hvor effektivt smoke og flash er. Eg spiller mot de beste i norge med klanen min Team nYx. Kan love deg at mot de bedre spillerene du møter så er ikke Awp lett. Mvh Bad Apple Endret 17. desember 2007 av Bad Apple
Mynotir Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Må inn å skrive her litt nå. Folk er tross alt helt på jorde her. AWP krever mye skills viss det skal bli brukt mot erfarene spillere. Norge har mangel på gode AWP spillere for tiden, da snakker eg ikke sånn "gode" som vi ser på public, men folk som virkelig er flinke. Er veldig uenig det folk sier at awp er lett. Awp er bare lett mot dårlige motspillere, viss dere mener at folk som bruker awp mangler skills når de dreper deg, så betyr det at du er dårlig.. Ja awp er et kraftig våpen som er VELDIG dødelig i de rette hendene, men det koster mye penger og det krever mye av spilleren som bruker det viss han møter skikkelig motstand. Eg mener også at både colt og ak er lettere for noobs å drepe med enn awp, på grunn av de mange skuddene de har. Viss du lar en noob drepe deg for han "lame" camper så betyr det kanskje at du beveger deg mot feil sted på brettet. Folk glemmer også hvor effektivt smoke og flash er. Eg spiller mot de beste i norge med klanen min Team nYx. Kan love deg at mot de bedre spillerene du møter så er ikke Awp lett. Mvh Bad Apple 1) En veldig liten andel av spillere er/kommer til å bli like gode som deg. 2) På nivået til majoriteten, deriblant trådstarter, trenger man "mindre" skills for å eie med AWP enn med de andre våpnene. Det vil si at noen som har øvd seg på AWP i en måned eier noen som har øvd seg med et hvilket som helst annet i seks måneder. Med litt godvilje kan du påstå at dette er fordi det er mer potensiale i AWP og at alle bør ta det som er best. Og AWP er jo dyrest. Problemet er at AWP er litt for "overpower". Hvis du har spilt WoW kan du sammenligne AWP med warlock. Selv om warlocken er dritsterk kan ikke alle løpe rundt med det, rett og slett fordi et spill trenger variasjon. Og du kommer til å bli hatet for å ødelegge moroa til alle andre hvis du spiller med det. De andre har ordentlig skill, du har litt skills og litt luck. Nå skal jeg si at jeg er enig med deg, hvis du spiller på høyt nivå vil AWP være et likestilt våpen med alle andre. Det er fordi dere veit hvordan dere bruker lagarbeid og lignende. Men de fleste, deriblant trådstarter og omgangskretsen hans, klarer ikke det. De spiller ikke nok. De er bare helt ordinære spillere som tar seg en runde iblant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå