Gå til innhold

Slettet hele MSN-kontaktlista mi! Hjelp!


tsunammi2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel.. Min bærbare tok seg kvelden i morges (dårlig Asus-byggekvalitet :dontgetit: ), og da jeg enda var morgenlat, gikk jeg innpå MSN på min HTC Touch via Wi-Fien for første gang, og da er det bug slik at alle kontaktene legger seg i telefonlista mi. Slettet da dem en etter en i telefonlista, og det viste seg at den var synkronisert imot MSN, så da ble dem borte der også! :wallbash:

Lenke til kommentar

HÆ?

Du kan jo formatere PC-en, installere 100-vis av ganger, men hvis du logger deg inn på MSN-protokollen eller andre chat-protokoller, holder det jo at du husker ditt eget brukernavn og passord? Kontaktene ligger jo lagret på chat-serveren ett eller annet sted og kontaktene skal dukke opp automatisk!

 

Enten har jeg ikke skjønt spørsmålet eller at jeg kommer fra en annen planet, sånn helt plutselig.

Lenke til kommentar
HÆ?

Du kan jo formatere PC-en, installere 100-vis av ganger, men hvis du logger deg inn på MSN-protokollen eller andre chat-protokoller, holder det jo at du husker ditt eget brukernavn og passord? Kontaktene ligger jo lagret på chat-serveren ett eller annet sted og kontaktene skal dukke opp automatisk!

 

Enten har jeg ikke skjønt spørsmålet eller at jeg kommer fra en annen planet, sånn helt plutselig.

 

Jammen jeg brukte mobilen min med Windows Mobile 6 for å logge meg på, og da la alle kontaktene seg i telefonboken min (som er jævlig irriterende), så jeg sletta dem alle fra telefonboken, men det viste seg at jeg samtidig sletta dem fra kontaktlista mi på MSN også, for da jeg logget meg på en PC igjen, var alle borte :no:

Lenke til kommentar
Jammen jeg brukte mobilen min med Windows Mobile 6 for å logge meg på, og da la alle kontaktene seg i telefonboken min (som er jævlig irriterende), så jeg sletta dem alle fra telefonboken, men det viste seg at jeg samtidig sletta dem fra kontaktlista mi på MSN også, for da jeg logget meg på en PC igjen, var alle borte :no:

Herre Jøsses da! Det var ikke noe særlig!

Da vet jeg ikke om noe annet enn å ta kontakt med venninne dine på nytt, dessverre.

:no:

Lenke til kommentar
hvis du går på verktøy -> alternativer -> personvern. er dem borte fra tilatelseliste også?

 

edit: fant denne siden, om den er til å stole på vet jeg ikke.

 

Ah konge mann!

Gikk verktøy -> alternativer -> personvern -> vis hvem som har meg på sin kontaktliste - og der var alle som hadde adda meg!

Var bare til å klikke på hver enkelt å legge dem til :D

 

Elsker deg :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...