Gå til innhold

HTC Touch Cruise


Xipil

Anbefalte innlegg

Telebutikken har den ikke, men kan vistnok skaffe til ca 5700,-!! mshop har noen igjen - går som varm hvetebrød. Har bestilt.. juhuu!!!

Telebutikken på Gunnerius, Oslo har den på lager jo. Har nettopp sjekket dette.

 

Når jeg ringte de i dag, var svaret at de forventet den inn den 24, men at den kunne skaffes. Til blodpris, spør du meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Telebutikken har den ikke, men kan vistnok skaffe til ca 5700,-!! mshop har noen igjen - går som varm hvetebrød. Har bestilt.. juhuu!!!

Telebutikken på Gunnerius, Oslo har den på lager jo. Har nettopp sjekket dette.

 

Når jeg ringte de i dag, var svaret at de forventet den inn den 24, men at den kunne skaffes. Til blodpris, spør du meg.

 

Ringte dem i stad, typen hadde akkurat signert på pakken. :) Neppe så veldig mange.

Lenke til kommentar

Gikk hit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=355277 , og la inn de 2 TouchFlo reg tweakene. HKLM\Drivers\Touchpanel\Pressure Threshold satte jeg til 20000.

 

Det ble en fin merkbar forskjell :)

 

Kan bare anbefale zyb.com for standalone syncing av devicen (bruker Touch som mobil valg), dessverre er syncML client som benyttes kun trial. Men de sier de skal komme med en egen klient.

Lenke til kommentar
Gikk hit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=355277 , og la inn de 2 TouchFlo reg tweakene. HKLM\Drivers\Touchpanel\Pressure Threshold satte jeg til 20000.

 

Det ble en fin merkbar forskjell :)

 

Kan bare anbefale zyb.com for standalone syncing av devicen (bruker Touch som mobil valg), dessverre er syncML client som benyttes kun trial. Men de sier de skal komme med en egen klient.

 

Hvordan er det å skrive SMS med numpaden på displayet? Mener jeg har sett ett sted at man kan få opp en klasisk numpad på skjermen som på iPhone å bruke T9 ordbok? Og er telefonen slik at man kan ha den i bokselomma?

mvh

Jarl

Lenke til kommentar
-snip-

Hvordan er det å skrive SMS med numpaden på displayet? Mener jeg har sett ett sted at man kan få opp en klasisk numpad på skjermen som på iPhone å bruke T9 ordbok? Og er telefonen slik at man kan ha den i bokselomma?

mvh

Jarl

 

Syns det går helt fint og skrive SMS, det er 3 stk ferdig instalerte tastaturer, et fullt qwerty med så små taster at jeg må hverfall bruke stylusen på det, et kvasi qwerty og ett vanlig T9. Jeg har den i lomma syns det går helt greit.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvilket minne som er anbefalt å kjøpe til denne pda'en? Var inne på en webshop, og der var 8GB TransFlash/MicroSD satt opp som "anbefalt utstyr". Regner derfor med at denne støtter minst 8GB. Noen som vet hvor raskt minne den klarer å utnytte?

 

 

Jeg har 8 gb i min. Fungerer bra.

Lenke til kommentar

Er veldig godt fornøyd. Utseende er meget bra og god funksjonalitet. Tar bra bilder. Kan fint skrive og navigere uten penn.

 

Eneste jeg savnet var stoppeklokke, tidsur og en vettur alarm. Lastet ned en applikasjon som heter Spb Time som er helt suveren - koster ca USD 15 og verdt hver cent. Både den innebygde alarmen og Spb Time bruker wmv-filer noe som er litt begrensende på utvalg av alarmsignaler, men det går jo ann å konvertere filer.

 

Kan glatt anbefale telefonen. Har ventet i over 2 mnd på denne og angrer ikke nå.

Lenke til kommentar
Er veldig godt fornøyd. Utseende er meget bra og god funksjonalitet. Tar bra bilder. Kan fint skrive og navigere uten penn.

 

Eneste jeg savnet var stoppeklokke, tidsur og en vettur alarm. Lastet ned en applikasjon som heter Spb Time som er helt suveren - koster ca USD 15 og verdt hver cent. Både den innebygde alarmen og Spb Time bruker wmv-filer noe som er litt begrensende på utvalg av alarmsignaler, men det går jo ann å konvertere filer.

 

Kan glatt anbefale telefonen. Har ventet i over 2 mnd på denne og angrer ikke nå.

 

Ok:) Tror nok jeg kommer til å kjøpe denne i løpet av de neste dagene, men hvis du har noe annet negativt så er det greit om du sier det.

Lenke til kommentar
Leste på Amobil(http://www.amobil.no/artikler/-_htc-mobiler_er_trege/47626) at HTC's Telefoner er trege fordi de har dårligere drivere, så det hjelper ikke at de har mye hardware når de ikke har driverne i orden. :nei:

 

Synes faktisk dette var en positiv nyet. Nå blir det sattfokus på det slik at det blir utbedret. Heldigvis har vi XDA-developers da ;)

 

Jeg er uansett ganske sikker på at jeg blir og handle meg en Cruise innenfor noen ukers tid.

Lenke til kommentar
Leste på Amobil(http://www.amobil.no/artikler/-_htc-mobiler_er_trege/47626) at HTC's Telefoner er trege fordi de har dårligere drivere, så det hjelper ikke at de har mye hardware når de ikke har driverne i orden.

 

Fikk min Cruise i går og foruten litt småproblemer med å venne meg til å ikke ha tastatur (har "nedgradert" fra en TyTNII), så funker telefonen kjempebra og jeg er så langt kjempefornøyd!

 

Har lest om hastighetsproblemene på XDA-dev. og http://www.htcclassaction.org og det skal jo sies at det kan (for enkelte ) være problemer under avspilling av video og at dette med hastighet ikke er et generelt problem for enheten. Personlig her jeg har ikke hatt problemer med noen av mine medieavspillere og selve enheten er kjapp og smidig å bruke.

Endret av thernes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...