Gå til innhold

Gothic 2 NOTR, må G2 være spilt gjennom først?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tidligere hatt kun Gothic 2 og rundet det par ganger for lang tid tilbake. Fantastisk spill, og jeg har endelig fått tak i gold edition med Notr. Tidligere gjennomspillinger har vært slettet, så når jeg installerte så måtte jeg legge inn begge samtidig og startet opp med Notr CD-en. Regnet med jeg kunne gjøre de gamle oppdragene først og så finne den nye verdenen senere. Imidlertid har jeg fått et problem ved at Vatras (magen i Khorinis) ikke virker interessert i Eye of Innos lenger, og jeg har fortsatt ikke fått tak i den. De seekerne holder på å ødelegge den... og jeg er ikke sterk nok til å knuse de alene. Har nå gått til den nye verden for å få flere learning-points, da jeg har spredt mine for mye (og dermed ikke er sterk nok i noe) - og ikke orker å begynne spillet på nytt..

Spørsmålet er, bør jeg forfølge kun G2 til de oppdragene er rundet (bl.a.Eye of Innos, dragene etc), og så gå videre i Notr eller spiller det ingen rolle når de forskjellige oppdragene løses?

Muligens klønete forklart. Takker for eventuelle innspill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur du står ganske fritt til å ta ting i den rekkjefølgja du vil...bortsett frå at du i siste kapittel ikkje lenger vil ha tilgong til det nye området (trur eg). Dersom seekerane er for tøffe for deg (dei fekk ei skikkeleg oppgradering i NotR), er det sikkert ikkje så dumt å rusle litt rundt på andre sida av øya. :)

Dessutan er dragane òg mykje tøffare enn utan NotR, du bør vere ganske sterk før du møter dei. Sjølv måtte eg fullstendig legge om strategien for å overvinne dei.

NotR er konge. :)

Kay

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...