Eyefitness Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Har tidligere hatt kun Gothic 2 og rundet det par ganger for lang tid tilbake. Fantastisk spill, og jeg har endelig fått tak i gold edition med Notr. Tidligere gjennomspillinger har vært slettet, så når jeg installerte så måtte jeg legge inn begge samtidig og startet opp med Notr CD-en. Regnet med jeg kunne gjøre de gamle oppdragene først og så finne den nye verdenen senere. Imidlertid har jeg fått et problem ved at Vatras (magen i Khorinis) ikke virker interessert i Eye of Innos lenger, og jeg har fortsatt ikke fått tak i den. De seekerne holder på å ødelegge den... og jeg er ikke sterk nok til å knuse de alene. Har nå gått til den nye verden for å få flere learning-points, da jeg har spredt mine for mye (og dermed ikke er sterk nok i noe) - og ikke orker å begynne spillet på nytt.. Spørsmålet er, bør jeg forfølge kun G2 til de oppdragene er rundet (bl.a.Eye of Innos, dragene etc), og så gå videre i Notr eller spiller det ingen rolle når de forskjellige oppdragene løses? Muligens klønete forklart. Takker for eventuelle innspill.
KayAU Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Trur du står ganske fritt til å ta ting i den rekkjefølgja du vil...bortsett frå at du i siste kapittel ikkje lenger vil ha tilgong til det nye området (trur eg). Dersom seekerane er for tøffe for deg (dei fekk ei skikkeleg oppgradering i NotR), er det sikkert ikkje så dumt å rusle litt rundt på andre sida av øya. Dessutan er dragane òg mykje tøffare enn utan NotR, du bør vere ganske sterk før du møter dei. Sjølv måtte eg fullstendig legge om strategien for å overvinne dei. NotR er konge. Kay
The_Zealot Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Du må klare ut NotR før du kan gå videre til kapittel 4. Vatras vil ikke hjelpe deg med å reparere eye ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå