Zarekris Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Heisann:) Som dere sikkert skjønte, leter jeg etter en venn jeg kan levle opp en helt ny en med Det er det samme for meg hva slags class eller race det er.. Også er det samma for meg hvilken server det blir:) Jeg har det så kjett på WoW for tiden, siden alle jeg kjenner, har stoppa opp litt med spillingen:) Håper dette er lov, og at det er noen som kan være interisert i det:) Zarekris
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Horde Sylvanas. Drøm holder til der. Stor norsk guild.
Kuldesjokk Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Blir jo inge heltids levle partner i drøm da... Men vil alltids være noen rundt din lvl der, vi har en haug med alts fra lvl 1-69.....
Vaenas Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 skulle si drøm selv. men noen kom meg i forkjøpet
Martindani Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Jeg og 3 venner starta akkurat horde på Sylvanas.
Kuldesjokk Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Dere er velkomne til guilden hvis dere vil Kan dog ikke invite selv da min stefar tok og stakk av med den stasjonære dataen min fordi de mener at en til to timer med WoW er for mye
kunchun Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Jeg og en del vennr starta på vashj for en liten stund siden (horde), jeg er 32 da, så vet ikke hvor aktuelt det blir..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå