Martyy Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Vel, da har jeg hatt PC-en i 12 timer, og jeg kan ikke si annet enn at førsteinntrykket har vært svært bra. Dinside.no nevner viftestøy i testen sin; Det er riktignok ganske høy lyd på viften når den snurrer opp, men sånn under normal bruk, har jeg merket veldig lite til den. Nå bør det nevnes at jeg har vært vant til laangt mer støyende stasjonære, så mulig jeg er litt immun mot viftestøy. Ellers føles både tastaturet og touchpad'en behagelige ut, og skjermen er meget god. Eneste problemet jeg har møtt på var installasjon av Windows XP. HD-kontrolleren måtte i utgangspunktet få lastet driverne sine manuelt via floppy-disk. Men det løste seg rimelig enkelt ved hjelp av www.nliteos.com, genialt program som gjør at du kan legge til drivere og gjøre alt du vil med xp-CD-en din. Imorgen blir det testing av batteritid, skal bli moro å se hvor mye man greier å skvise ut av 6-cellersbatteriet. Speccs: INTEL Core 2 Duo T7500 2.20GHZ 4MB 2GB DDR2 667MHz SO-DIMM (1x2GB) 160GB SATA 5400RPM 2.5" 6-cellers batteri Innebygd bluetooth for trådløs kommunikasjon
Jlmss Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Ja fortell fortell. Kikker på denne maskina selv og er veldig spent å høre om hvordan den oppleves:)
sdfno Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Hei. Jeg er også veldig interessert i denne maskinen. Ser at du har valgt deg et 6 cellers batteri. Stikker dette batteriet ut på noen som helst måte? Er litt usikker på om jeg skal velge 4 eller 6 celler. Dersom 6 celler varianten stikker ut på baksiden, blir valget enkelt. Takker på forhånd for svar.
Martyy Skrevet 12. november 2007 Forfatter Skrevet 12. november 2007 6-cellers batteriet stikker ut bak ja.
capone-82 Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 hei martyy! Jeg vurderer meget sterkt å gå til innkjøp av denne PC-en. Du har hatt PC-en en stund nå, hva er erfaringen så langt? Utred gjerne, da jeg er meget nysgjerrig:P
Lukilock Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Han har ikke vært pålogga siden 9-2007, så ikke vær så sikkre på svar
shazzr Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 (endret) Frem til for en halvtime siden, så har jeg hatt en måned med min nye Compal JFT00..og det har vært en kjempeopplevelse. Den gjør alt det jeg ber den om. Men så plutselig, ganske så ut av det blå, så gikk skjermen i svart. Rørte ikke maskinen en gang da jeg var midt i å lese en artikkel. Prøvd det meste nå, men den virker helt død bortsett fra at de blå lysene lyser. Ekstern skjerm gir null tegn til respons når jeg kopler til det. Ikke får jeg noe napp når jeg prøver å boote med Ubuntu heller. DVD-en snurrer men får ikke startet. Kjempeglad for tips, for det passer dårlig å sende den tilbake på reperasjon nå etter bare en liten måned i mitt eie. Endret 24. mars 2008 av shazzr
ching Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Jeg er også en fornøyd bruker av denne modellen:) Men det eneste negative å si om den er jo at man ikke kan installere windows vista 64-bit for å få full utnyttelse av ram'en. Det går ann men da begynner ting å feile med operativ systemet. Og kanskje å flashe bios'en. Har ikke helt skjønt hvordan man gjør det. Martyy klarer du å gå i ventemodus og komme tilbaken igjen? I vista så klare den i hvertfall ikke å komme tilbake fra ventemodus. har hatt denne maskinen i snart 8 måneder og egentlig stor fornøyd. INTEL Core 2 Duo T7700 2.40GHZ 4MB 4GB DDR2 667MHz SO-DIMM (2x2GB) 200GB SATA 7200RPM 2.5" 6-cellers batteri Innebygd bluetooth for trådløs kommunikasjon Batterien varer i ca. 2 timer og 30 minutter. da er det full surfing. men når jeg la den være med skjermspare modus på så varer den kanskje i 3 timer og 30 minutter.
gehe_cheetah Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Jeg har hatt denne pc'en et år nå og veldig fornøyd. Eneste som er knot er at du må fikse på XP cd'en for å få kontakt med HD fordi XP cd'en ikke har drivere til sata disken. Jeg har nå skaffet meg Windows 7 =) Og lurer på om noen har testen det på denne PC'en. Driver problemer? 64 eller 32 bit? Spec: Core 2 Duo T8300 2.4 GHz 2Gb RAM Bluetooth
gehe_cheetah Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Har nå innstallert Windows 7 på en annen partisjon og det fungerer foreløpig greit. Ting jeg ikke har fått til å fungere er følgende: -Skrolling med TouchPad -Innebygget mikrofon Ellers virker det å gå ganske raskt, ikke så stor forskjell fra XP. Oppdatering senere kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå