Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Svir på penishodet

Gjest Gjest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Hei!

Bare lurer på en ting.. når jeg kommer borti penishodet(med finger eller hva som helst) så svir det og gjør veldig vondt.. er dette normalt? Blir problematisk når det skal vaskes :ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Bare lurer på en ting.. når jeg kommer borti penishodet(med finger eller hva som helst) så svir det og gjør veldig vondt.. er dette normalt? Blir problematisk når det skal vaskes :ermm:

Nei, det er ikke normalt. Har du hatt sex før? (Hvis ja, kan du ha en kjønnssykdom, hvis nei, så kan det være rett og slett dårlig hygiene som har ført til sopp)

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Har ikke hatt det nei.. Men alt ser nå normalt ut da.. Noen løsning? Har helst ikke lyst til og dra til doktoren, er 15 år.

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Glansen..

Men selve onaneringa er det ikke noe problem med(bortsett fra at jeg ikke får huden bak hodet men det er en annen historie :thumbdown: )

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Tror ikke det er problemet.. har vært sånn en god stund nå egentlig.

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Ble utrolig lettet nå.. får nå håpe du har rett, får se hva de andre sier. Må jo være den beste løsningen på et prøblem da :p wanking:P

Skrevet
Ble utrolig lettet nå.. får nå håpe du har rett, får se hva de andre sier. Må jo være den beste løsningen på et prøblem da :p wanking:P

Jepp, enjoy yourself mister!

(Disclaimer: Jeg sier på ingen måte at dette er fasiten, men en wank har aldri skadet noen, det er faktisk sunt. Det kan være helt andre årsaker til at du opplever det du gjør, men igjen - it's worth a shot ;) )

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Ja.. Skal aldri stole 100% på svar fra forum.. Spessielt ikke når det har med helsa mellom beina.. men mye av det er jo sant da :)

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Ingen som har mer og si? :)

Skrevet

ehhh..

jeg gikk sammen med mange med samme problem da jeg gikk på undomskolen(VG2 Nå)

De var såre og hadde "trang" forhud. ett par av disse måtte opperere for og kunne, ehh , dra ned huden helt. mot sårheten fikk de en salve som hjalp meget bra.

hos de andre vokser huden av seg selv når du blir elddre.

jeg vil anbefale deg og(om du ikke går) i hvertfall ring eller send en mail til en lege og spørr.. jo tidligeger jo bedre. Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...