Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veeeeel. Jeg har studert dette faget i en lang tid nå, og man lærer ikke "alle triksene i faget" på 8 episoder... Faktisk langt i fra... De rutinene de bruker i den serien er veldig kjente, og noe newbsene bruker før de lærer å skape sine egne. Etter at serien kom i USA har haugevis med menn dratt ut på utesteder og spurt jentene om "you believe in spells?"...Det er unødvendig og si at de blir stort sett skutt ned en etter en.

Saken er det, at en rutine er ikke verdt en skitt hvis ikke man har "inner gamet" til å backe det opp. Da blir det ikke mer enn et plaster som dekker over et mye dypere sår.

Det er ikke ordene som er mektige innenfor dette... Med mindre man skjønner verdien i dem selv, og kan backe dem opp.

Det er derfor jeg aldri har hørt om en eneste gjøk som har klart å "pulle" med de rutinene brukt i serien, men snarere hundrevis som har blitt skutt ned av kvinner som har sett serien...

 

Og ja. Jeg mener man bør introdusere sosial dynamikk som et fag i skolen.. Man lærer hvordan man tar vare på "wealth and health", men ingenting om kommunikasjon mellom mennesker. Alle de tre delene av livet der, henger sammen i en symiose...

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...