Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Fjernet knapper i startmenyen!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger hjelp med noen små problemer...

 

jeg var litt kjapp her i morges, og skulle skru av maskinen. jeg trykker kjapt på "start" knappen og skal til å trykke på "turn off". her må jeg ha bomma på museknappene eller noe slikt, for plutselig er "turn off" og "run" knappene borte vekk fra startmenyen. Hvis jeg prøver å åpne de ved å trykke "win+R" eller "alt+F4" får jeg opp en feilmelding som sier: "This operation has been cancelled due to restrictions in effect on this computer. Please contact your system administrator." ... Jeg er min egen administrator, siden det er MIN maskin og jeg er eneste bruker... hadde satt STOOOOR pris på litt hjelp her :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg trenger hjelp med noen små problemer...

 

jeg var litt kjapp her i morges, og skulle skru av maskinen. jeg trykker kjapt på "start" knappen og skal til å trykke på "turn off". her må jeg ha bomma på museknappene eller noe slikt, for plutselig er "turn off" og "run" knappene borte vekk fra startmenyen. Hvis jeg prøver å åpne de ved å trykke "win+R" eller "alt+F4" får jeg opp en feilmelding som sier: "This operation has been cancelled due to restrictions in effect on this computer. Please contact your system administrator." ... Jeg er min egen administrator, siden det er MIN maskin og jeg er eneste bruker... hadde satt STOOOOR pris på litt hjelp her :D

 

 

vista gir deg aldri fulle administrative rettigheter over PC-en din , før du virkelig går inn for det... det gjør du slik:

http://itpro.no/art/10630.html ... gjør dette, og du skal aldri mere plages med at du mangler "rettigheter".

 

for ditt spørsmål se her : http://www.vistax64.com/tutorials/105003-s...start-menu.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...