Gå til innhold

Nå kan du laste ned Crysis fra Ea Store!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg regner med at det er samme opplegg som steam. Man pre-nedlaster så man har alt klart til release? På release så kommer det en update som gjør at du kan spille spillet. Eller kan dere virkelig SPILLE med den versonen der?

Om sistnevnte er sant, så er det jævlig råttent gjort :/

Ville det vert råtent gjort å la oss spille det å ikke dere? Vi har tross alt betalt litt mere en dere da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg kommer i alle fall IKKE til å kjøpe det hos EA om de driver sånn teit reklame. Jeg (og sikkert alle andre) hadde inntrykk av at man kunne laste det ned og spille det nå, men så er det låst liksom.

jeg flirer av folk som deg som sier

"Orker ikke å kjøpe, dårlig markedsføring"

Du vet like mye som meg, at du kommer til å gjøre det. siden EA er publiserer.

Jeg kommer til å kjøpe det, ja, men ikke fra den EA sjappa der.

Skrevet
Jeg regner med at det er samme opplegg som steam. Man pre-nedlaster så man har alt klart til release? På release så kommer det en update som gjør at du kan spille spillet. Eller kan dere virkelig SPILLE med den versonen der?

Ville det vert råtent gjort å la oss spille det å ikke dere? Vi har tross alt betalt litt mere en dere da....

Mente mer at de kunne ha sagt ifra litt før så jeg ikke hadde bestilt et annet sted ><!

Men kan noen bekrefte det jeg sa? Får dere spilt det?

Skrevet (endret)

Mente mer at de kunne ha sagt ifra litt før så jeg ikke hadde bestilt et annet sted ><!

Men kan noen bekrefte det jeg sa? Får dere spilt det?

Nei.. om 4 daga å 1 time ca

Endret av kentyboy
Skrevet
Jeg kommer i alle fall IKKE til å kjøpe det hos EA om de driver sånn teit reklame. Jeg (og sikkert alle andre) hadde inntrykk av at man kunne laste det ned og spille det nå, men så er det låst liksom.

jeg flirer av folk som deg som sier

"Orker ikke å kjøpe, dårlig markedsføring"

Du vet like mye som meg, at du kommer til å gjøre det. siden EA er publiserer.

Jeg kommer til å kjøpe det, ja, men ikke fra den EA sjappa der.

Er ikke så nøye hvor du kjøper fra, EA råker inn pengene dine uansett.

Dermed, det eneste du oppnår er å få spillet senere eller til en dyrere pris.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...