Nargon Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Hei jeg var på lan og så lastet jeg ned et brett så klikket CS 1,6 og jeg restartet maskina. Nå kommer det bare Validere 100% så ikke noe mer :S Kjører VIsta Home Premium vis det har noe betydning. Har 2gb ram 400 harddisk 8800gts Skjerm kort. Takk.
Ihasabucket Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Vel, i tilfelle ingen andre kommer med løsninger er det vel bare å reinnstalere..
Nargon Skrevet 9. november 2007 Forfatter Skrevet 9. november 2007 Vel, i tilfelle ingen andre kommer med løsninger er det vel bare å reinnstalere.. Nå er posten relativt ny, så venter på mere svar Men tror også selv at dette er kansje enklest
aspic Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Eller prøv å slett "clientregistry.blob" i steammappa di.
Nargon Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Dette funket heller ikke, re instalerer senere i morgen.
neadii Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Slett innholdet i cstrike mappa di. Kan fungere det. Om ikke det ikke funker så får du bare re-installa. (Så klart ikke hvis mitt eller ett av forslagene over fungerte.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå