Gå til innhold

Blood elf Rogue `?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er 10 raser i World of Warcraft, henholdsvis 5 på hver side (Horde og Alliance). Rasene har sine særpreg, og har sine egne spesielle egenskaper. Disse egneskapene kalles "racials."

Jeg vil bruke Undeads som et eksempel. De har to racials du kan styre, det er Will of the Forsaken og Cannibalize. De har også noen som ikke kan styres, som for eksempel Underwater Breathing (Puste lengre under vann).

Will of the Forsaken gjør at du blir immun mot fear i 5 sekunder. Den kan også fjerne fear hvis du er påvirket av det. Den har 2 minutter "cooldown" som vil si at du

Cannibalize sier seg nesten selv, du begynner å spise mennesker eller undeads rundt deg for å få helse.

Blood elfs har andre racials. Jeg foreslår at du går hit og leser litt om de forskjellige rasene.

Det viktigste er du må trives med spilleren, og når alt kommer til alt er ikke disse racialsene så viktige.

Takk takk takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som horde så er Orc og Undead et fint valg av rase til en Rogue. Da spessielt hvis du driver med pvp.

Når det kommer til pve endgame osv.. så er ikke det fult så viktig, selv om Orc's racial Blood Fury kan være finfin å ha for extra AP.

Når det kommer til Belf så er jo aoe silence kjekt å ha, spess siden du alltid er i melee med den du slåss mot.

Mana tap for extra energy er jo ikke så dumt det heller.

Ser forresten at mange velger Belf pga looks. Selv synes jeg de ser litt dandy ut, men det er vel bare meg.

En rogue bør ha badass looks, å der kommer orcs og UD inn.

:mrgreen: /grin

Troll kan jo også være rogue, men de har vel ikke no særlig bra racial, bortsett fra berserking som gir extra attack speed, noe jeg forestiller meg kan funke fint med en combat dagger build.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...