kimarve Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 (endret) Kan jeg kjøpe det på wow eu sin hjemmeside via paypal eller noe sånt :/ ? Oppgradere trail account online ? Link plox Endret 9. november 2007 av kimarve
FredrikFtw Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Du kan kjøpe TBC inne på Account Management. Vanilla WoW må kjøpes i butikken tror jeg.
DisplayName123 Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 (endret) Var da faen til unødvendige poster av deg da, Fancypants. On topic; som Arthas sier må du kjøpe Vanilla WoW i butikken. Edit: Tror jeg. Endret 9. november 2007 av Inxs
dysfunctional Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Var da faen til tråder fra deg, Kim. Var da faen til unødvendige poster av deg da, Fancypants. Begge disse to er unødvendige posts. Så bare hysj på deg Inxs. Denne posten var også unødvendig.
nazrm Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Kan jeg kjøpe det på wow eu sin hjemmeside via paypal eller noe sånt :/ ? Oppgradere trail account online ? Link plox evt på gamersloot.com
DisplayName123 Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Var da faen til tråder fra deg, Kim. Var da faen til unødvendige poster av deg da, Fancypants. Begge disse to er unødvendige posts. Så bare hysj på deg Inxs. Denne posten var også unødvendig. Ikke nå lengre, og jeg skrev det bare fordi jeg blir irritert når han skriver i alle trådene hans kun for å trolle.
Kuldesjokk Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Mener jeg har lest her tidligere at man kan kjøpe keys til fullversjon på nettet.... Noen link har jeg dog ikke, men prøv et søk med google.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå