aleksanderro Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Jeg rundet nettopp Half-Life 2, og skulle begynne rett på episode 1. Men jeg får bare spille ca 5 min, så klikker hele PC-en. Bilde henger seg, og lyden går om og om igjen. Det eneste jeg kan gjøre er å starte PC-en på nytt, og dette har skjedd 3-4 ganger nå. Jeg hadde ikke noe problemer med Half-Life 2, men det skjer hele tiden på episode 1. Har ikke testet episode 2 enda, pga at jeg skulle spille episode 1 ferdig først. Så vet ikke om samme problemet er på episode 2. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? Takk for hjelpen.
123321123321 Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Runna Half-Life 2 for noen uker siden, det gikk helt fint. Innstallerte Episode One og begynte å spille, men det bildet og lyden hakka heftig, så jeg gikk på options å satt ned grafikken og bildekvaliteten litt. Etter det gikk det glatt. Håper det kan være til hjelp. Og lykke til med Episode One, det er dritfett
aleksanderro Skrevet 9. november 2007 Forfatter Skrevet 9. november 2007 Jeg har grafikken på fult, og 1280x1024 i oppløsning. Da ligger jeg rundt på 100-200FPS helt til spillet henger seg. Så tror ikke det skal ha noe så si, men skal prøve. Takk for svar!
aleksanderro Skrevet 11. november 2007 Forfatter Skrevet 11. november 2007 Nå funker plutselig spillet, og episode 2 funker også utmerket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå