Gå til innhold

Nokia 6555 eller 6267 - er det egentlig noe særlig forskjell?


N_R

Anbefalte innlegg

Lurer på en av disse, heller mot 6555 siden jeg har mer bruk for en analog klokke enn musikkknapper. Kameraet er noe dårligere på 6555 men det får bare være. 6267 har blits tror jeg, det kan jo også være praktisk noen ganger? 6555 har muligens nyere versjon av S40, uten at jeg aner hva det innebærer.

 

Noen som har tips til meg hvilken man bør / ikke bør velge? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

ja, radio har jeg ikke bruk for, så det er som sagt designet det går på. Har allerede kjørt sammenligningen på amobil, men glemte å skrive det i forrige post - men takk for tipset uansett! :thumbup: Skrev nemlig posten fordi sammenligningen ikke gir rare forskjellen, og lurte på om det kan være noe annet jeg har oversett :)

 

Leser rundt omkring på nettet og finner knapt noen forskjell - så det blir nok en 6555 siden den er bittelitt finere og generelt en nyere modell (dog ikke med mange månedene)

Lenke til kommentar
Lurer på en av disse, heller mot 6555 siden jeg har mer bruk for en analog klokke enn musikkknapper. Kameraet er noe dårligere på 6555 men det får bare være. 6267 har blits tror jeg, det kan jo også være praktisk noen ganger? 6555 har muligens nyere versjon av S40, uten at jeg aner hva det innebærer.

 

Noen som har tips til meg hvilken man bør / ikke bør velge? :)

 

 

Jeg har 6267, og jeg må si jeg er kjempefornøyd. Rask mobil, ok batteri - og veldig bra skjermer.

Den er ikke så tukk som man skal ha det til, føles veldig ok! Gode taster, rask respons - ikke funnet noe mangler ved den - har jo " alt" bortsett fra super 3g - noe jeg ikke har bruk for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...