Gå til innhold

Counter-Strike Source og Quad core?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med ytelses tap? altså spillet vil nok gå like bra med en dual core, fordi Source ikke er designet for å bruke 4 kjerner, vet ikke om det klarer å utnytte 2 engang ?

Uansett, så vil spillet kjøre like bra på en Dualcore som en Quadcore prosessor.

Skrevet

Altså hvis jeg har en quad core prosessor, og jeg kjører counter-strike source med den, vil jeg da merke ytelses forskjell? siden counter-strike source er laget for å utnytte 2 kjerner.

Skrevet

Regner med det du er en av folka som kjemper for 500 fps i CS ? Og at 300 fps er altfor lite ? :)

Er så mange rare folk i CS verdenen. Motoren er jo låst til 100 uansett hva net_graph 3 viser.

Skrevet

nja.. er den det?

fps er vel uansett den max hz skjermen klarer å vise?

men klart.. selv med 60hz skjerm merker man forskjell på 60 og 100fps.

i alle fall fra gammelt av kunne man bruke cl_developer 1 for å få masser av unødvendig informasjon og relativt mye høyere FPS. Selv har jeg aldri skjønt vitsen med det men...

Skrevet (endret)
Regner med det du er en av folka som kjemper for 500 fps i CS ? Og at 300 fps er altfor lite ? :)

Er så mange rare folk i CS verdenen. Motoren er jo låst til 100 uansett hva net_graph 3 viser.

Er ikke det bare å sette fps_max til ønsket antall? sikker på at det er det samme som 1.6, hvis ikke har jeg driti meg ut:P

Endret av TypN
Skrevet

Source motoren klarer ikke "mer" enn 300 fps, men en bug gjør at fps viseren ingame kan komme helt opp mot 1000, men da skal du ha ganske heftig hw :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...