Gå til innhold

Er Crysis singleplayer?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, satt her å lurte på hvem spill jeg skulle kjøpe. Det siste spillet jeg kjøpe var Counter Strike Source så det er en stund siden jeg har kjøpt:P

Jeg sto imellom Call of duty 4 og Crysis, men etter at jeg leste hva andre folk sine erfaringer var her så ble meningen min fort Crysis. Jeg leste også en anmeldelse på gamer og så en trailer der.

Det jeg lurte på om er om Crysis er et singleplayer spill som i hovedsak spilles fra dvd platen, og om man ikke trenger internett for å spille det.

Har en ruter som er ekstremt vrang når det gjelder åpning av porter av spill, det er forøvrig en Thompson speedtouch multimodem ST-780WLT. Får ikke spilt Counter Strike Source online nå. Hadde en billion ruter før som var helt grei, dessverre gikk den i lynet:(

Takk på forhånd

Endret av edderkoppen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville vel kanskje anbefalt Crysis til ditt formål. Call of Duty har også en singelplayer, men har lest at den ikke er så veldig lang, og skal man ha spillet "må" man spille online for å få noe ut av det. Crysis vil jeg tro er lenger, og det følger med en editor slik at du kan leke deg med å lage egne baner.

Skrevet
Hei, satt her å lurte på hvem spill jeg skulle kjøpe. Det siste spillet jeg kjøpe var Counter Strike Source så det er en stund siden jeg har kjøpt:P

Jeg sto imellom Call of duty 4 og Crysis, men etter at jeg leste hva andre folk sine erfaringer var her så ble meningen min fort Crysis. Jeg leste også en anmeldelse på gamer og så en trailer der.

Det jeg lurte på om er om Crysis er et singleplayer spill som i hovedsak spilles fra dvd platen, og om man ikke trenger internett for å spille det.

Har en ruter som er ekstremt vrang når det gjelder åpning av porter av spill, det er forøvrig en Thompson speedtouch multimodem ST-780WLT. Får ikke spilt Counter Strike Source online nå. Hadde en billion ruter før som var helt grei, dessverre gikk den i lynet:(

Takk på forhånd

Det er da vel ingen problemer i det hele tatt å få åpnet porter på Thompson St-780WLT. Siden det er en T i navnet på slutten der, så er det et Telenor modem du har. Og du finner alt du trenger å vite på online.no for å få åpnet de portene du trenger. Det ligger for øyeblikket ikke instruksjoner for akkurat 780, men 546T/T2 modemene har helt identisk oppsett av portforwarding / NATing. http://www.online.no/kundeservice/veiledni...pne-porter.html

Det kan da forresten ikke være modemet som forhindrer deg å spille på STEAM uansett. Så lenge det er du som foretar en utgående oppkopling. Altså du kopler til en server på nett, så har du ikke behov for å sette opp noe NAT/Forwarding/Triggering på modemet, da det er standar på dette at alle utgående porter er helt åpne. Har du undersøkt om du har noe software firewall på din PC eller noe?

Sklei litt ut av topic angående Crysis, som jo primært er et singelplayer spill.. som forøvring kommer til å være vilt tøft :D Håper jeg da.

Men siden han nevnte problemer med modemet, så kunne det jo være greit å gi en pekefinger på hvor han kan finne en løsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...