Gå til innhold

Kabla nettverk, får ikke koblett til d-linken! og har ikke passord til den!


Kim_90

Anbefalte innlegg

Hei alle dere som gidder å lese, jeg har en gammel D-Link DI-774 liggende som jeg tenkte jeg kunne koble opp mot 2 stasjonære og 1 bærebar jeg har, men jeg har ikke passordet, det har jeg glemt i løpet av disse 2 årene... noen mulighet for å resterte den totalt? må vell antakelighvis inn i den for å få satt den opp sånn som jeg vil ha da, atm står den som en sender i et trådløst nettverk, noe jeg ikke har bruk for i det hele tatt... men har også problemet at når jeg kobler i kabelen i PC-en så får jeg "begrenset eller ingen forbindelse" uansett om jeg bruker port 1-4 eller WAN ingangen(hva en det er?)

 

noen råd om hvordan jeg i det minste kan få koblet meg opp til den? sliter litt med å overføre på det trådløse nettverket i huset.. 50 kb/s ;)

 

Takker for alle svar!

post-92004-1194549923_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du prøvd alt av standard-passord og sånt?

 

Du kan prøve å resette den med reset-knappen bakpå, men er ikke sikker på om den nuller ut adminpasordet fordet.

 

Vet at passordet er endret, men husker ikke til hva :p

restart knappen har jeg prøvd på alle forskjellig måter som er overhode mulig, holde inne i 1 min, holde inne å dra ut å sette inn strømmen mens jeg holder reset knappen inne, fatter det ikke, tenker jeg ringer til en kammerat i dag, kanskje han husker passordet, hvis ikke er jeg butfucked tror jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...