Gå til innhold

EA's Q3 Resultater: X360: $218M, Wii: $59M, PS3 $17M

thomassit0

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg mente at de har mista dem! før så var det playstation exclusive.. eventuelt kommer alltid gta på pc litt etter.. så jeg mener at fortsetter det slik for sony vil de miste flere exclusives som at de mista gta 4 og dmc 4!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah da så, da er vi enige da. Jeg vet ikke hva dmc 4 er for noe så jeg kunne ikke sjekke det.

Men jeg tror ikke julehandelen kan redde PS3 på noen som helst måte. De har ikke noe spillbibliotek å vise til og derfor vil de miste alle potensielle konsollkjøpere som kjøper konsollen for å spille, og la oss innse det, det er først og fremst derfor folk kjøper konsoller.

Skrevet
Ah da så, da er vi enige da. Jeg vet ikke hva dmc 4 er for noe så jeg kunne ikke sjekke det.

Men jeg tror ikke julehandelen kan redde PS3 på noen som helst måte. De har ikke noe spillbibliotek å vise til og derfor vil de miste alle potensielle konsollkjøpere som kjøper konsollen for å spille, og la oss innse det, det er først og fremst derfor folk kjøper konsoller.

Playstation 3 selger også endel på Blu-Ray og sitt multimedia potensiale.

Skrevet

ratchet and clank, haze, call of duty 4, uncharted drakes fortune, singstar, assassins creed, kane and lynch + + +..

de har gode nok tittler til at den kan bli satt side om side med xbox etter min mening.. men det er det jeg syns.. =) gleder meg vilt til å se hva de presterer i julesalget=)

Skrevet

Noe som gjør det enda mer mystisk at de fjerner bakoverkompatibiliteten. En greie de hausa opp i børjan og. Det var visst et selskap som ikke greide 100% BK som de lo litt av, og så skyter de seg i foten ved å gi ut en konsoll med 0% BK. Dvs at de som kjøper den konsollen pent må basere seg på det tynne utvalget ps3 har i dag. Og det holder neppe i konkurranse med andre konsollers spillbibliotek.

Skrevet

Playstation 3 selger også endel på Blu-Ray og sitt multimedia potensiale.

Les hva jeg skriver da, jeg sier at de mister de som kun skal ha en SPILLkonsoll.

De som skal ha en Blu-ray spiller kjøper selvfølgelig en PS3, men de er ikke på langt nær så mange som de som kjøper konsoll for å spille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...