helto Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 greit, siden du maser sånn så skal du få en gratulasjon da...: Gratuleeerer med dagen E-wok! Sånn, ble du glad igjen nå, etter at mr.sim var så slem..?
The Ghost Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Hadde meg forventet meg en sånn tråd som dette fra en under 12år, men Grattis med dag'n
Atald Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 (endret) Gratulerer med dagen, Negrøj. Endret 8. november 2007 av Atald
XitereX Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 (endret) Gratulere med dagen Endret 8. november 2007 av XitereX
E-wok Skrevet 8. november 2007 Forfatter Skrevet 8. november 2007 Nei, det er bare et bilde du har funnet på nettet.
helto Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Nei, det er bare et bilde du har funnet på nettet. Nå har jeg laget en fin kake til deg, men jeg får ikke lastet den opp uten å legge den ut på en annen nettside først.. :/ og det gidder jeg dessverre ikke. Så hvis du ikke har en veldig lett måte å gjøre dette på så får du ikke kaka di
E-wok Skrevet 8. november 2007 Forfatter Skrevet 8. november 2007 Nå har jeg laget en fin kake til deg, men jeg får ikke lastet den opp uten å legge den ut på en annen nettside først.. :/og det gidder jeg dessverre ikke. Så hvis du ikke har en veldig lett måte å gjøre dette på så får du ikke kaka di Hvor bor du?
helto Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Jeg bor sånn ca 4 mil fra Oslo, så hvis du finner meg så skal du få kake
E-wok Skrevet 8. november 2007 Forfatter Skrevet 8. november 2007 Jeg tipper Drammen. Begynner å gå nå, k c u.
helto Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 okay, snakkes snart... men du må kjappe deg, for hvis du ikke rekker hit før kl 00.00 så har du ikke bursdag lenger. Og ingen bursdag = ingen kake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå