Gå til innhold

Anbefaling av filmer på kino


bögfisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Saw 4: Det var en bra film, men man må ha sett de 3 andre filmene for å ha en sjangse for å skjønne noe. Det som trekker saw litt ned, er at det er så godt som akkuratt det samme som skjer i 4'ern som i de 3 andre filmene. MEN Saw 4 er jo en må-se-film dersom du har sett de andre.. Jeg for min del ble dratt med av dama mi, for vi har nå brukt et par helger for å se gjennom 1-3, sånn for å bygge opp til 4'ern. Jeg er ikke kjempefan av Saw, men de er greie nok, bortsett fra at nå begynner jeg å bli litt lei av plottet i filmene. Men siden kjæresten min absolutt skal se dem, så må vel jeg også se på både 5'ern og 6'ern osv dersom de kommer..

 

Jeg kan vel ikke akkuratt si at jeg skjønte alt i hele filmen; jeg blander personer, ser ikke alle sammenhenger mellom personene osv. Men det er vistnok en del geniale ting elementer og sammenhenger i filmen (hvis jeg skal høre på det dama sier).

 

Som du kanskje har lagt merke til så er meningene mine litt tvetydige, da har du i så fall forstått meg riktig ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...