Gå til innhold

Sony Ericsson K850i eller Nokia N958Gb ?


123_4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! :)

 

Det er veldig vanskelig å komme med en anbefaling når du ikke opplyser noe som helst av hva du ønsker deg, men siden begge mobilene er kameramobiler, så regner jeg med at kameraet og bildekvaliteten er noe av det viktigste.

 

Hva man synes om bildekvaliteten er ofte personlig og subjektivt, derfor anbefaler jeg deg å ta en titt på diverse tester som sammenlikner mobilene. De testene jeg har funnet som har sammenliknet bildekvaliteten til SE K850i og N95 er GSMArena og PhoneArena. Her vil du få samme motiv i samme lysforhold, noe som fører til at du får et godt grunnlag for videre vurdering.

 

Jeg vet ikke om dette var noe til hjelp, men du får komme med mer informasjon om hva du virkelig leter etter i en ny telefon, så kan vi hjelpe til litt bedre!

Lenke til kommentar

Takk :) Jeg er egentlig bare usikker på hvordan telefon jeg skal kjøpe av de 2.

Takk for hjelpen :)

 

Hei! :)

 

Det er veldig vanskelig å komme med en anbefaling når du ikke opplyser noe som helst av hva du ønsker deg, men siden begge mobilene er kameramobiler, så regner jeg med at kameraet og bildekvaliteten er noe av det viktigste.

 

Hva man synes om bildekvaliteten er ofte personlig og subjektivt, derfor anbefaler jeg deg å ta en titt på diverse tester som sammenlikner mobilene. De testene jeg har funnet som har sammenliknet bildekvaliteten til SE K850i og N95 er GSMArena og PhoneArena. Her vil du få samme motiv i samme lysforhold, noe som fører til at du får et godt grunnlag for videre vurdering.

 

Jeg vet ikke om dette var noe til hjelp, men du får komme med mer informasjon om hva du virkelig leter etter i en ny telefon, så kan vi hjelpe til litt bedre!

Endret av 123_4
Lenke til kommentar

kommer an på hva du vil ha og hvor mye penger du har!

nokia n95 8gb kommer til å bli mye dyrere enn k850i

til gjengjeld har den større skjerm og symbian-operativsystem,

k850i er raskere i menyene og er litt slankere

Det blir hva du foretrekker rett og slett (og hva du har råd til).

Om du ikke trenger symbian så foreslår jeg at du velger k850i

Hvis du vil ha en smarttelefon og/eller vil ha en stor skjerm og har masse penger, velg n95 8gb

Det er jo veldig subjektivt

Lenke til kommentar

Vist ikke størrelsen bekymrer deg og prisen ikke er så nøye så går du selvsagt for n95 8gb.. den er fet som bare det.. Bra kamera, bra lyd, kan legge inn knall mange sanger, digg skjerm! OG wlan, fint og sitte på msn vist man har wlan i nærheten!

 

Men vist det er kamera som kun trekker så er jo k850i like grei.. tar mindre plass i lomma og har vell en smule bedre kamera også! Mp3 spilleren er vist knall her også.. men de 8gb på n95 hjelper jo en del på antall sanger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...