Menace2Society Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Selges hos Platekompaniet for 4290,- ! http://www.platekompaniet.no/gameproduct.a...d=PS3%2DBUNDLE1 er det noen som vet om det selges billigere løst på Platekompaniet ? Det var en på forumet her so sa det var en annonse av AC hos platekompaniet ? Ps3 versjonen.
bamsefar Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Det selges løst på platekompaniet (på nett i alle fall) til 499. Er du student eller bare har rappet deg en studentkalender så er et kort der som gir deg 100kr rabatt på alle spill over 300kr. Nå er vel dette et tilbud, men det står ikke noen plasser at det ikke kan brukes i kombinasjon, dvs om denne prisen faktisk gjelder butikkene også, så med litt småkrangling blir det 399. Kjempepris, om du spør meg.
vegavnil Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 (endret) Jeg har sånn 100kr av kort, så jeg bestille ikke det på nett da jeg vil få det til 399 i butikken, jeg vil få cod4 til 299, det er villt det... På platekompaniet altså.. Endret 8. november 2007 av vegavnil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå