kweck Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 (endret) Hei. Jeg beklager på forhånd hvis dette er spurt om før men.. Tror dere at det er verdt å kjøpe Gears Of War, Call Of Duty 4 og Crysis? Lurer på om ikke alle 3 har potensiale til å bli bra online, men har nettopp kjøpt HGL også så synes det høres dyrt ut :S Derfor lurer jeg på deres synspunkter om dette Endret 7. november 2007 av kweck
Xp3ri3nZ Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Hei. Jeg beklager på forhånd hvis dette er spurt om før men.. Tror dere at det er verdt å kjøpe Gears Of War, Call Of Duty 4 og Crysis? Lurer på om ikke alle 3 har potensiale til å bli bra online, men har nettopp kjøpt HGL også så synes det høres dyrt ut :S Derfor lurer jeg på deres synspunkter om dette Alle disse spilene der er uannzt bedre en Helgate London
LarZen Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Alle kommer nok til å bli bra online, men Call of Duty 4 skal vistnok være veldig veldig bra online. Ta en titt på noen reviews på nettet så ser du. Gears Of War blir nok helt ok online vil jeg tro, mens Crysis kan ha potensialet til å bli meget bra. Men dog kun pga bra gfx og fysik. Men for å være helt ærlig så synes jeg gfx i Call of Duty 4 var mere konge en Crysis. To much hype om det spillet. Hei. Jeg beklager på forhånd hvis dette er spurt om før men.. Tror dere at det er verdt å kjøpe Gears Of War, Call Of Duty 4 og Crysis? Lurer på om ikke alle 3 har potensiale til å bli bra online, men har nettopp kjøpt HGL også så synes det høres dyrt ut :S Derfor lurer jeg på deres synspunkter om dette Alle disse spilene der er uannzt bedre en Helgate London Dont feed the troll. But anyways, Hellgate er meget anderledes og vil fylle dine slakte behov 120% mere en dem andre spillene som er nevnt.
kweck Skrevet 7. november 2007 Forfatter Skrevet 7. november 2007 Alle kommer nok til å bli bra online, men Call of Duty 4 skal vistnok være veldig veldig bra online. Ta en titt på noen reviews på nettet så ser du. Gears Of War blir nok helt ok online vil jeg tro, mens Crysis kan ha potensialet til å bli meget bra. Men dog kun pga bra gfx og fysik. Men for å være helt ærlig så synes jeg gfx i Call of Duty 4 var mere konge en Crysis. To much hype om det spillet. Hei. Jeg beklager på forhånd hvis dette er spurt om før men.. Tror dere at det er verdt å kjøpe Gears Of War, Call Of Duty 4 og Crysis? Lurer på om ikke alle 3 har potensiale til å bli bra online, men har nettopp kjøpt HGL også så synes det høres dyrt ut :S Derfor lurer jeg på deres synspunkter om dette Alle disse spilene der er uannzt bedre en Helgate London Dont feed the troll. But anyways, Hellgate er meget anderledes og vil fylle dine slakte behov 120% mere en dem andre spillene som er nevnt. Ok. Takk for svar, og tror COD4 kan bli det jeg satser på i og med at en venn som er en spillanmelder anbefalte det ut av de 3. Snakk om mye penger så må tenke meg nøye om
Varen Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Jeg vil si at både Cod 4 OG Crysis er et must. Personlig har jeg mest tro på crysis (siden det virker som de har holdt på noe sinnsykt for å prøve å få det til å bli best mulig) men jeg skal ikke si at det kommer til å "eie" Cod 4. Begge spillene blir nok de beste innen FPS. Det er sikkert noen som vil komme med kritikker om at noen klassiske spill er best, men det hører vi ikke på
Fenixen Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 cod er nå hvertfall grisebra... crysis blir vel muligens like bra, men mer action enn det som er i cod skal en lete lenge etter.. Når det gjelder multiplayer setter jeg fingeren på cod, men hvem vet
TheScorp Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 I COD så vet du at du får ett vanvittig herlig multiplayerspill, i tillegg til en meget kurant singleplayer del. Jeg er ikke så sikker på om man kan si det samme for de andre. Som Larzen (?) skrev så synes også jeg at Crysis er hypa og som du vil se at diverse tråder her nå, så kan du se at mange bare sammenligner det med Farcry. Farcry ble akkurat like mye hypa, siden det var "stort" på grafikk. Føler meg ikke sikker på hvor godt det gjør seg i multiplayer rett og slett. As for gears of war..Nå aner jeg ikke hvordan det blir på PC, men jeg var en flittig bruker på 360en en lang periode, og der var det jo regelrett konge. Skulle jeg laget en liste, så hadde det blitt prioritert slikt: 1: COD4 2: Gears of War 3: Crysis
kweck Skrevet 9. november 2007 Forfatter Skrevet 9. november 2007 Jaja da er det gjort. I dag klina jeg til med både COD4 og GOW. Så da får vi se neste uke om Crysis blir anbefalt like bra så skal jeg kanskje vurdere det også Takk for alle tilbakemeldinger!
akarno Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Alle disse spilene der er uannzt bedre en Helgate London Ah, k. Siden du vet alt Har selv kjøpt Crysis, sitter og vipper mellom å kjøpe COD4 også, men da er jeg oppe i fire spill kjøpt på en måned. Meh. Gleder meg i hvertfall som et barn til Crysis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå