Gå til innhold

PC til 10 lapper ferdig, ALT passer/stemmer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste som er å utsette på oppsettet er at det strengt tatt ikke er nødvendlig med to dvd brennere. Men noen liker å ha to slik at jeg skal ikke si at det er en uting. Er selv glad i det men har ikke plass til det i kabinettet.

 

Men en ting som kan være lurt er å kjøpe en bedre cpu kjøler. Siden quad cpuene blir veldig varm. Men med de store viftene på kabinettet så skal du greie å få ok temp med standar kjøler.

Dette er en helt kurant CPU kjøler til en helt kurant pris.

Link: CPU-kjøler

Lenke til kommentar
Det eneste som er å utsette på oppsettet er at det strengt tatt ikke er nødvendlig med to dvd brennere. Men noen liker å ha to slik at jeg skal ikke si at det er en uting. Er selv glad i det men har ikke plass til det i kabinettet.

 

Men en ting som kan være lurt er å kjøpe en bedre cpu kjøler. Siden quad cpuene blir veldig varm. Men med de store viftene på kabinettet så skal du greie å få ok temp med standar kjøler.

Dette er en helt kurant CPU kjøler til en helt kurant pris.

Link: CPU-kjøler

 

wow, det var ikke meningen å kjøpe 2 dvd brennere nei, bra du sa ifra ;)Sånn blir PC-en nå, regner med den CPU kjøleren er ganske okei :)

Lenke til kommentar

Slik er fort gjort=) Har selv gjort det.

 

Har montert et par sykker av dem og de enkle å monter og har en god bruksanvisning.

Men har aldri levd med den i PC-en min siden jeg bruker vannkjøling.Slik at jeg vet ikke hvordan den kjøler og oppfører seg over tid. Men har bare fått gode tilbakemeldinger på den. Ser at komplett også har det.

Lenke til kommentar

Da er du nok klar til bestilling, men jeg er litt skeptisk på hovedkortet... Det er en del middels dårlige og forskjellige omtaler:

Overall 69%

"Roller Coaster Experience"

"Original Design"

 

Personlig kan jeg anbefale Asus P5K serien, men noen kan ha litt høyere pris enn du har tenkt deg.

Endret av heanwi
Lenke til kommentar

Bra og billig hovedkort.

https://prisguiden.no/product.php?productId=74583

Eller min favoritt av p-35 kort.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335649

 

-----------------------------------------

Review pitting the Abit IP35-E against the high and mid-range P35 boards. IP35-E had no problem keeping up with the ASUS P5K Deluxe or the Gigabyte P35-DQ6. Again, no big surprise with all boards falling within a tight deviation of +/- 2%. This is the 3rd best overclocking board, 7MHz (2%) below P5K Deluxe and 3MHz (1%) below IP35 Pro.

 

Bottomline, it boils down to features and price. At $70 AR, Abit IP35-E remains the undisputed KING in value and performance.

Endret av SNIPPSAT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...