RSy Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 Jeg trenger et program hvor jeg kan måle mbps (overføringshastigheten) på mitt trådløse nettverk. Jeg ønsker å måle dette over tid med grafisk fremstilling. Tips? RSy
knut Skrevet 2. februar 2003 Skrevet 2. februar 2003 Det enkleste ville jo vært å lagt inn en ftp server på den stasjonære og så brukt f.eks. 3Dftp og se overføringshastigheten. Da får du sjekket riktig hastighet, og grafisk fremstilling
RSy Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Skrevet 2. februar 2003 Ta en titt på programmet som er brukt i Toms Hardware her: http://www.tomshardware.com/network/200301...ireless-14.html Skulle gjerne hatt dette, men det koster flesk. Trenger tips på noe liknende! RSy
RSy Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Skrevet 2. februar 2003 Må jo være noen som vet om et slikt program? Dette gjelder jo også for wire-nett. RSy
RSy Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Skrevet 2. februar 2003 Vel, jeg har kikket på DU Meter, og det var et kjekt lite program. Men jeg er ute etter noe liknende som du ser på linken fra Toms Hardware som jeg postet. Jeg har behov for å overføre en konstant mengde data for å få best mulig måleresultat. RSy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå