Gå til innhold

Hvilket spill skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For online spilling ville jeg klart valgt Call of Duty 4. Ellers ville jeg valgt en av de to andre.

Hardware messig krever Crysis en del mer enn Call of Duty 4 for å få god grafikk.

Ville ha lastet ned begge demoene og testet ut.

Bilspill velger du dersom du ikke liker den type spill framfor FPS spill.

Skrevet
Ok da må jeg vel vente til 15.

Men hvordan er d vansklighets messig, suger ganske mye i skyte spill :p

Er vel bare å tilpasse vanskelighets graden, men du må for all del ikke spille noe på easy. Det er bare bortkastet. Spill må ikke være for lett, da forsvinner all morroa. Crysis er utfordrende, men du trenger ikke å kunne skyte bra for å klare deg.

Skrevet

Siden jeg spille MOH : Airborne nå er det helt klart det jeg vil anbefale, det er sinnsykt realistisk og det er noe som skjer hele tiden.

Med ett godt surroundsystem er det ikke lenge før du føler at du er midt i krigssonen!

Kanskje vil du til og med få flashbacks om en 10 års tid:D

Skrevet
Siden jeg spille MOH : Airborne nå er det helt klart det jeg vil anbefale, det er sinnsykt realistisk og det er noe som skjer hele tiden.

Med ett godt surroundsystem er det ikke lenge før du føler at du er midt i krigssonen!

Kanskje vil du til og med få flashbacks om en 10 års tid:D

Har d fra før

Skrevet

Eg har bestillt Crysis test ut demoen og eg synst det er veldig bra (har til og med kjøpt ny pc får eg ikkje klarte meir ein medium)

Men som sakt Crysis først så Call of Duty 4 på andre plass. Har ikkje testa ut NFS ProStreet er ikkje so veldig fan av NFS men det er no sikker bra får dei som liker NFS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...