Gå til innhold

Min nye datamaskin - Tilbake meldingar


Anbefalte innlegg

Er snart ferdig med min lille uber pc:

 

Aerocool Xtremengine 3T Silver

Asus P5K

Corsair HX620W

Intel Core Quad 2.4 Ghz

Noctua NH-U9F

Arctic Silver 5

WD Raptor 74GB

4x1 Giga ram PC6400 800mhz (var 1x4 før. Mente seff 4x1 :p)

XFX Geforce 8800 Ultra XXX

 

får HDen min på fredag og då begynner eg med overklokkinga.

Skal overklokke CPUen og minna, kanskje grafikk kortet men er ikkje sikker.

 

No vil eg berre få tilbake meldingar om PC-en, syns dere den er bra til fremtidens spill? (For eks. crysis og lignade)

og har lyst å vite kva dere trur min PC-en vil klare dei nye spilla på (for eks. om crysis, vil eg klare det på very high? eller high eller mid ? :p)

 

Sei kva dere syns eg burde ha velgt annaledes eller kva eg ikkje ha burde kjøpt. sei rettere sagt kva dere vil. har lyst å vite kva folk syns om den :p

 

må beklage om skrive feil. Er utlending (frå england :p) og veit ikkje bedre :p

Endret av MPC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er snart ferdig med min lille uber pc:

 

Aerocool Xtremengine 3T Silver

Asus P5K

Corsair HX620W

Intel Core Quad 2.4 Ghz

Noctua NH-U9F

Arctic Silver 5

WD Raptor 74GB

1x4 Giga ram PC6400 800mhz

XFX Geforce 8800 Ultra XXX

 

får HDen min på fredag og då begynner eg med overklokkinga.

Skal overklokke CPUen og minna, kanskje grafikk kortet men er ikkje sikker.

 

No vil eg berre få tilbake meldingar om PC-en, syns dere den er bra til fremtidens spill? (For eks. crysis og lignade)

og har lyst å vite kva dere trur min PC-en vil klare dei nye spilla på (for eks. om crysis, vil eg klare det på very high? eller high eller mid ? :p)

 

Sei kva dere syns eg burde ha velgt annaledes eller kva eg ikkje ha burde kjøpt. sei rettere sagt kva dere vil. har lyst å vite kva folk syns om den :p

 

må beklage om skrive feil. Er utlending (frå england :p) og veit ikkje bedre :p

 

 

1x4GB?

 

Trodde ikke det fantes jeg. og isåfall må dette være snegletregt...

 

eller mener du kanskje 4x1GB da er det forståelig...

GTX yter nesten like bra som ultra og koster 1k mindre. eller 2 gt i sli...

 

mvh

Lenke til kommentar

Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien.

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
EN ting....du bommet stygt på xfx kortet.

Ultra korter er bare skryt og yter ikke hva du tror.

et GT kort er heller å velge da.

 

ja kanskje med fordi kortet mitt ikkje er sli HK så har eg ikkje lyst på den. Hadde lyst på det beste som er ute.

 

 

Pluss kjøpte dette kortet fordi det er allerede overklokka og har garanti på. Så trenger ikkje å overklokke.

Endret av MPC
Lenke til kommentar

Anbefaler att folk leser første post. Trådstarter har jo alt kjøpt maskina (og får HD på fredag).

 

@MPC: Er jo litt seint å be om synspunkter etter du har valgt/kjøpt. Det ber du om først.

 

Ellers er jeg enig i at det å betale 1000+ ekstra for 2 - 4 % ekstra ytelse i et Ultra kort er ikke av det økonomisk lureste. Men følelsen av å ha det beste er også verdt noe.

 

74 GB Raptor er heller ikke noe spesielt ytelsesmessig. Skal man ha Raptor må man ha den nye 150 GB. Ellers så er de nyeste 500/750 GB hardiskene faktisk like raske når det gjelder oppstart av XP/Vista, programmer etc. Hardware.no har en test som er meget interessant i så måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...